ام‌باپه، واکر را کباب کرد



ام‌باپه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
قرار بود در نبرد فرانسه و انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی درباره نبرد ام‌باپه و واکر قضاوت شود.

به گزارش ایسنا به نقل از givemesport، در روزهای منتهی به دیدار فرانسه و انگلیس صحبت‌های زیادی درباره این نبرد در یک چهارم نهایی وجود داشت. آیا واکر می‌توانست ام‌باپه را از اضافه کردن به پنج گل زده خود در این مسابقات متوقف کند؟ پاسخ این سوال «بله» بود.

 

ام‌باپه در طول بازی نتوانست گلزنی کند. اگر چه ستاره فرانسه کسی بود که در پایان می‌خندید. فرانسه انگلیس را شکست داد و این شکست بعد از فرصت‌سوزی هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۴ کوبنده‌تر شد.

 

فقط دقایقی بعد از گلزنی ژیرو که فرانسه را دو بر یک پیش انداخت، انگلیس دومین پنالتی خود را به دست آورد. اگرچه کین نتوانست گلزنی خود را تکرار کند و توپ را به آسمان زد.

 

دوربین‌های تلویزیونی به سرعت روی کیلیان ام‌باپه رفتند که از فرصت سوزی کین خوشحال بود و می‌خندید.

 

ام‌باپه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

اما به طور کلی شب آرامی برای ستاره پاری‌سن‌ژرمن بود. واکر به خوبی مقابل او ایستاد و ام‌باپه در طول شب هیچ موقعیتی نداشت.

 

اما لحظه‌ای که همه انتظارش را داشتند فرا رسید و ام‌باپه و واکر در کورس سرعت قرار گرفتند.

 

این اتفاق ۱۰ دقیقه بعد از نیمه دوم رقم خورد و واکر و ام‌باپه با هم رو به رو شدند و تصمیم گرفتند همدیگر را در دوی سرعت شکست دهند.

ام‌باپه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

ما جواب این سوال را که «چه کسی سریع‌تر است؛ ام‌باپه یا واکر؟» را پیدا کردیم. چرا که ام‌باپه توپ را پشت سر واکر انداخت و کاملا او را کباب کرد تا توپ را از پشت سر او بگیرد و برای ژیرو و عثمان دمبله ارسال کند.

 

این مسابقه‌ی دویی بود که همه ما چشم انتظارش بودیم و دیدن دو تا از سریع‌ترین فوتبالیست‌های فوتبال جهان که رو در روی هم قرار می‌گیرند بسیار هیجان‌انگیز بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------