آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

دالیچ:‌ آخرین شانس مسی برای قهرمانی در جام جهانی است



زلاتکو دالیچ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی عنوان کرد تیمش یک بازی سخت در نیمه نهایی جام جهانی را در پیش دارد.

به گزارش ایسنا، در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ دو تیم ملی آرژانتین و کرواسی برابر هم به میدان خواهند رفت. 

 

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی پیش از این دیدار گفت: جشن گرفتن در اردوی تیم ما خیلی زود تمام شد و شروع به مطالعه آرژانتین کردیم. ما دوباره انتظار یک رقیب دشوار و با انگیزه را داریم. آن‌ها هواداران زیادی این‌جا در قطر دارند.

 

او درباره برنامه تیمش برای مهار لیونل مسی نیز گفت: ما توجه ویژه‌ای به این موضوع خواهیم داشت که چگونه مسی را متوقف کنیم. ما نباید به این سمت برویم که مسی را کنترل کنیم بلکه باید پاس‌ها را به او پوشش دهیم و فضاها را برای او کم کنیم؛ مسی زیاد نمی‌دود و دنبال توپ هم نمی‌رود. او با تمام قدرت و انرژی منتظر می‌ماند و پاس‌ها را از هم تیمی‌های خود دریافت می‌کند. ما باید خیلی خوب باشیم و به این موضوع دقت ویژه‌ای کنیم. مسی بهترین بازیکن جهان در ۱۰ سال اخیر است. او بازیکنی با کیفیت فوق‌العاده است. ما باید برای رویارویی با او خیلی خوب آماده شویم. این احتمالا آخرین جام جهانی او و شاید آخرین شانس او برای قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین است.

 

لوکا مودریچ نیز پیش از این دیدار گفت: یک بازی دشوار برابر یک تیم بزرگ در پیش داریم. طبیعتا باید هم همین باشد چون در نیمه نهایی جام جهانی قرار داریم و هیچ تیمی به راحتی به این‌جا نرسیده است. فقط با لیونل مسی بازی نداریم بلکه با کل تیم آرژانتین رقابت خواهیم داشت. البته مسی بازیکن بسیار بزرگی است. او بهترین بازیکن آن‌هاست و ما آماده‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------