امباپه قلب دوستش را شکست (عکس)



 امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
جدال کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در پاری سن ژرمن همبازی و دوستان صمیمی هستند امشب با برتری تیم امباپه به پایان رسید. 

به گزارش ورزش سه ، پیش از شروع دیدار امشب فرانسه و مراکش در نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر یکی از دوئل‌های جذابی که هواداران فوتبال منتظرش بودند جدال کیلیان امباپه و اشرف حکیمی بود.

 

رابطه صمیمی این دو فوتبالیست که در پاری سن ژرمن همبازی هستند جدال حساس آنها با پیراهن‌های ملی‌شان را حساس کرده بود. به خصوص با توجه به اینکه امباپه و حکیمی در پست‌هایی حضور داشتند که درگیری فوتبالی بین آنها در زمین استادیوم البیت را اجتناب‌‌ناپذیر می‌کرد. امباپه در سمت چپ اولیویه ژیرو وظایف تهاجمی به عهده داشت و حکیمی در پست دفاع راست باید مانع از نفوذ این ستاره فرانسوی به خط دفاعی تیمش می‌شد.

 

رابطه دوستانه امباپه و حکیمی فراتر از یک دوستی معمول بین همبازی‌های باشگاهی است. آنچه تا پیش از بازی امشب در جریان تورنمنت قطر اتفاق افتاده بود موید این ادعا است. امباپه در طول جام جهانی چند بار با ترک اردوی فرانسه در اردوی مراکش حضور یافت و در پاسخ به تعجب برخی رسانه‌ها پاسخ فرانسوی‌ها همیشه یکسان بود: امباپه به دیدن دوست صمیمی‌اش حکیمی رفته بود.

 

 امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

اما پیروزی امشب فرانسه بر مراکش و پایان رویای مراکشی‌ها در این جام جهانی فوتبال‌دوستان را به یاد ویدیویی انداخت که حدود 12 ماه پیش منتشر شده بود.

 

این ویدیو که تاریخ ژانویه 2022 را بر خود دارد امباپه و حکیمی را با پیراهن پاری سن ژرمن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر نشان می‌دهد؛ ورزشگاهی که در این جام جهانی میزبان چندین بازی بود.

 

 امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در این ویدیو امباپه رو به دوربین می‌گوید:" یک ورزشگاه چهل هزار نفره، بازی فرانسه و تونس، امیدوارم به هم بخوریم. ولی من دوستم را نابود می‌کنم".

 

اشرف حکیمی در پاسخ به امباپه می‌گوید:" من نابودش می‌کنم". امباپه در پاسخ به او با خنده رو به دوربین گفت:" قلبم می‌شکند ولی فوتبال همین است. چه می‌شود کرد. باید بکشمش".

 

 امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

دوازده ماه از آن روز گذشت تا امشب این دو رفیق صمیمی در نیمه‌نهایی جام جهانی مقابل هم قرار بگیرند و کیلیان امباپه بود که کری‌خوانی‌های آن روزش امشب به واقعیت تبدیل شد تا اشرف حکیمی و هم‌تیمی‌هایش چاره‌ای جز حضور در بازی رده‌بندی نداشته باشند ولی کیلیان امباپه و خروس‌ها راهی فینال شوند.

 

در پایان بازی امشب امباپه و حکیمی به سمت هم رفته و یکدیگر را مثل دو دوست واقعی در آغوش گرفتند تا مشخص شود کری‌خوانی‌های 12 ماه پیش بین این دو تنها یک شوخی دوستانه بوده است و باخت یا برد حتی اگر در نیمه‌نهایی جام جهانی باشد نمی‌تواند در دوستی مستحکم آنها خللی ایجاد کند.

 

 امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------