آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

تاج: فکر کنم کی‌روش از مردم عذرخواهی کرد / برای ادامه همکاری هنوز به نتیجه نرسیدیم



تاج ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تا امروز تصمیمی برای ماندن یا رفتن کی‌روش نگرفته‌ایم اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک در خصوص نیمکت تیم ملی تصمیم‌ درست بگیریم. 

به گزارش فارس؛ مهدی تاج در خصوص اتفاقات پیرامون تیم ملی اظهار داشت: مهمترین مسائلی که ذهن بازیکنان تیم ملی را درگیر کرده بود، فوتبالی نبود و از این عدم صعود، چه هوادار چه فدراسیون، هیچ کس خرسند نیست.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کی‌روش باید از مردم ایران عذرخواهی می‌کرد اما چنین اتفاقی نیفتاد، گفت: چیزی از او خواندم که در واقع فکر کنم این اتفاق افتاد. خودش اعلام کرد که باید بهتر از آن می بودیم و یک عذرخواهی هم کرد. فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول اصلی فوتبال کشور عذرخواه مردم هست.

 

تاج در خصوص ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش نیز عنوان کرد: جلسه مفصلی با کی روش داشتم. دو طرف نظراتشان را به هم گفتند. در مورد کی روش در آینده صحبت جدی خواهد شد. کی روش یک بحث است. جایگزینی او هم بحث دیگری است. این هم مهم است که اگر برای تیم ملی مربی داخلی بخواهیم بگذاریم، چه کسی باشد، چرا که سال آینده جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم.

 

وی در خصوص اسامی منتشرشده به عنوان جانشین کی‌روش، گفت: همه گزینه‌هایی که در این چند وقت اخیر گفته شده است، بسیار قابل احترام هستند. چه فرهاد مجیدی و چه برانکو هر دو برای ما عزیز هستند. کارنامه آنها در لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص است که هر دو صاحب موفقیت‌های خاصی هستند، اما فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی همه موارد را به عنوان یک پکیج نگاه می‌کند و تمام شرایط را می‌سنجد و متناسب با همه اتفاقاتی که پیش‌بینی می‌شود، تصمیم می‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------