آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

پورتو با طارمی رکورد قرن را شکست



 طارمی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پورتو در این فصل توانسته است بهترین عملکرد خود از حیث گلزنی در قرن کنونی را به ثبت برساند. 

به گزارش  ورزش سه ، روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود به رکوردشکنی خط حمله پورتو و رسیدن به بهترین عملکرد قرن این باشگاه اشاره کرده است. آماری که به لطف درخشش مهدی طارمی در خط حمله این تیم به دست آمده است.

 

در این گزارش آمده است:

خط حمله پورتو در یک ماه و نیم اخیر توانسته است گل های زیادی را به ثمر برساند. حتی غیبت مهدی طارمی به دلیل حضور در جام جهانی یا مصدومیت اوا نیلسون نیز مانع از روند خوب گلزنی آبی و سفیدها نشد.

 

اژدها در هفت بازی اخیر خود حداقل 2 گل به ثمر رسانده است و در این مرحله از فصل، بهترین میانگین گل باشگاه در این قرن را به ثبت رسانده اند.

 

پورتو با طارمی و تحت مربیگری سرجیو کونسیسائو، میانگین 2.52 گل در هر بازی را در فصل 2022 – 2023 از خود به جا گذاشته و توانسته است از روند گلزنی اژدها تحت هدایت آندره ویلاس بوآس با میانگین 2.50 گل در فصل 2010 – 2011 پیشی بگیرد. همان فصلی که پورتو علاوه بر قهرمانی لیگ و جام حذفی پرتغال، عنوان قهرمانی لیگ اروپا را نیز به خود اختصاص داد.

 

لازم به ذکر است که بهترین رکورد پورتو با کونسیسائو تاکنون در اولین فصل حضور این مربی در دراگائو یعنی فصل 2017 – 2018 بوده که آبی و سفیدها میانگین 2.28 گل در هر بازی را از خود به جا گذاشتند.

 

از زمان شکست خانگی مقابل بنفیکا در ماه اکتبر، پورتو تنها در یک بازی کمتر از 2 گل در هر مسابقه به ثمر رسانده است. از آن زمان تاکنون، گالنو با 4 گل و طارمی به همراه اوستاکیو با 3 گل، بهترین گلزنان پورتو بوده اند.

 طارمی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------