تغییر نام یک خیابان به «لیونل مسی»/ زخمی شدن حداقل ۸ نفر در جشن قهرمانی



 لیونل مسی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
هواداران آرژانتین نام یک خیابان را در کشورشان به لیونل مسی تغییر دادند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، هواداران آرژانتین تمام روز را پس از پیروزی در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جشن گرفتند. علاوه بر این، هواداران آبی سلسته نام یک خیابان را با نام مهاجم PSG تغییر داده اند.

 

مردم آرژانتین به قدری از این پیروزی خوشحال هستند که برخی از هواداران تصمیم گرفتند نام برخی از خیابان ها را تغییر دهند. آنها خیابان سانتافه را به خیابان لیونل مسی تغییر نام داده اند.

 

ملی پوشان در یک کاروان به خیابان ها آمدند تا سومین قهرمانی خود در جام جهانی را با هواداران جشن بگیرند. نزدیک به ۵ میلیون نفر هوادار همراه این تیم در خیابان ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

 

ویدئوهایی نیز در فضای مجازی از هواداران منتشر شد که سعی می‌کردند از روی یک پل به اتوبوس روباز تیم ملی آرژانتین بروند. برخی از هواداران به اتوبوس رسیده‌اند و باعث هرج و مرج زیاد شدند.

 

طبق گزارش رسانه ها، تخمین زده می شود که پنج میلیون نفر در خیابان های شهر جشن گرفتند. چون سرعت اتوبوس بسیار کند بود، بازیکنان با هلی‌کوپتر بر فراز بوئنوس آیرس پرواز کردند. انتقاداتی از رفتار نیروهای امنیتی و عدم تشکیلات درست در این مراسم نیز وجود داشت.

 

ساعاتی پس از لغو جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، درگیری ها در بوئنوس آیرس، پایتخت این کشور آغاز شد. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا به نقل از رسانه های محلی، دست کم هشت نفر در این اتفاقات زخمی شدند. 

 

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ادامه با انتشار پستی در اینستاگرام از تمامی بازیکنان و افرادی که برای رسیدن به سومین جام جهانی کمک کردند یاد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------