آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

گولسیانی: پرسپولیس برای همین مرا خریده که خوب به استقلال گل می‌زنم



گئورگی گولسیانی  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به  گزارش ایران ورزشی ؛ گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس اولین مدافع در تاریخ دربی‌هاست که توانست در یک دربی به‌عنوان یک دفاع دو گل در یک دربی بزند و به نوعی دبل کند. با‌زیکنی که با دو گلی که در دربی 99 به ثمر رساند موفق شد خودش را در زدن گل به استقلال در تاریخ لیگ برتر پنج گله سازد. مدافعی که در مصاحبه قبل از دربی‌اش هم به ما گفته بود که می‌خواهد در تاریخ دربی‌ها تاریخ‌سازی کند.

 

چه اتفاقی افتاد که موفق شدید بازی باخته را در دقایق پایانی به تساوی بکشید؟

بازی سخت و دراماتیکی بود اما من باور داشتم که می‌توانم گل بزنم و خوشحالم که باورم را عملی ساختم و موفق به گلزنی شدم و با زدن دو گل زحمات هم‌تیمی‌هایم را تکمیل ساختم.

قبلاً سه گل با تیم‌های قبلی‌ات به استقلال زدی و با دبل کردنت در دربی 99، تعداد گلهایت را به عدد پنج رساندی که این تعداد گل برای یک مدافع یک رکورد محسوب می‌شود!

من گل‌های زیادی به استقلال زده‌ام و به نظرم اصلاً پرسپولیس برای همین مرا جذب کرده است چون خوب به این تیم گل می‌زنم (می خندد).

 

اولین مدافعی هستی که در یک دربی دبل کردی، چه احساسی از این موضوع داری؟

این مسأله نکته‌ای خوشحال‌کننده است اما من همیشه دنبال این هستم که برای تیمم بهترین نمایش را داشته باشم و زمانی خوشحالتر می‌شوم که به گفته شما اولین مدافعی هستم که در یک دربی موفق به دبل می‌شوم و این برای من واقعاً خوشحال‌کننده است که در دربی‌ها نام خودم را ثبت کردم و به قول شما اولین مدافعی بودم که در یک دربی دبل کردم.

 

فکر نمی‌کنی اگر لوکادیا در دربی حاضر بود، شرایط به گونه دیگری می‌شد و به جای تساوی می‌توانستید برنده بازی شوید؟

من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و این مسائل به من مربوط نمی‌شود. فقط در این رابطه می‌توانم بگویم که لوکادیا مهاجمی با کیفیت است که می‌توانست خیلی به ما کمک کند اما متأسفانه اتفاقی افتاد که ما نتوانستیم او را در دربی داشته باشیم.

 

احساست در مورد بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر در دربی خصوصاً بعد از تماشای بازی فینال جام جهانی چیست؟

وقتی ورزشگاه خالی است انگار اصلاً فوتبال نیست و یک ورزش دیگری در جریان است و در واقع این هواداران هستند که احساس و هیجان را وارد فوتبال و ورزشگاه می‌سازند و بازی را جذاب می‌‌کنند.

 

در دربی به نظر رسید که خط دفاع پرسپولیس شکننده است. دلیل این ضعف از نگاه تو چه بود؟

هر دو گلی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود به همین دلیل ما نمی‌توانیم از این حرف بزنیم که دفاع مشکل داشت. همه تیم‌ها گل می‌خورند به همین دلیل نباید این مسأله را فاجعه قلمداد کنیم و البته که باید ضعف‌مان را برطرف کنیم و بیشتر روی این مسأله تمرکز داشته باشیم.

 

چون با لوکادیا در یک هتل بودید از تو می‌پرسیم در خصوص لوکادیا این شایعات مطرح می‌شود که شاید او دیگر باز نگردد و حداقل اینکه او بعد از مرخصی 48 ساعته به ایران باز نمی‌گردد؟!

من چیزی در این خصوص نمی‌دانم و اطلاعاتی هم در خصوص مسائلی که شما می‌گویید در اختیار ندارم و به همین دلیل نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------