بیژن طاهری، سرپرست استقلال می‌ماند/حسین‌زاده رفتنی شد؟



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرپرست استقلال به کارش در لیگ بیست و دوم نیز ادامه خواهد داد.

به گزارش ورزش سه ، بیژن طاهری که در ابتدای لیگ بیست و یکم به عنوان سرپرست استقلال مشغول به کار شد، با پایان مسابقات قرارداد یکساله‌اش به اتمام رسیده است.

درباره طاهری شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شاید او از جمع آبی ها جدا شود اما نظر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال جز این است.

 

قرارداد طاهری با استقلال به زودی تمدید خواهد شد و او در فصل جدید لیگ برتر نیز کنار آبی پوشان است. مسئولان استقلال بعد از انتخاب سرمربی جدید برای تمدید قرارداد با طاهری وارد مذاکره می‌شوند.

 

بر این اساس بیژن طاهری همچون فصل گذشته روی نیمکت استقلال می‌نشیند و وظیفه مدیریت تیم را برعهده خواهد داشت.

 

 پدیده استقلال رفتنی شد؟

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال در صورتی که رضایت باشگاه خود را بگیرد احتمال دارد از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

 

به گزارش تسنیم، امیرحسین حسین‌زاده وینگر تیم فوتبال استقلال یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در فصل گذشته بود. این بازیکن با وجود سن کمی که دارد نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت و به تیم ملی نیز دعوت شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی هم نگاه ویژه‌ای به این بازیکن دارد و در دیدارهای اخیر تیم ملی به او میدان داده است.

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

حسین‌زاده با یک پیشنهاد خارجی روبه‌رو شده و این موضوع را با مدیران استقلال در میان گذاشته است، اما مخالفت آنها را به دنبال داشته است. بازیکن ملی‌پوش استقلال با این تیم قرارداد دارد، اما شاید تصمیم بگیرد با رایزنی رضایت‌ مدیران باشگاه برای لژیونر شدن را بگیرد. هر چند که شنیده می‌شود مسئولان استقلال خیلی راغب به جدایی بازیکن جوان تیم‌شان نیستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------