امباپه هرگز به فکر جدایی از پاری سن ژرمن نبود



 امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
​این مهاجم فرانسوی در آستانه امضای قرارداد با رئال مادرید بود و در نهایت قرارداد جدیدی با تیم پارک دو پرنس امضا کرد. 

به گزارش ایلنا، ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، اصرار دارد که کیلیان امباپه واقعاً هرگز نمی خواست باشگاه فرانسوی را ترک کند - حتی اگر تابستان گذشته درخواست پیوستن به رئال مادرید را داشت.

 

امباپه همچنین در تابستان امسال به انتقال آزاد به سانتیاگو برنابئو نزدیک بود و قبل از تمدید قرارداد جدید برای ماندن در پاری سن ژرمن شایعات در این مورد گسترش یافته بود.

 

این تصمیم باعث سروصدا در اسپانیا شد و خاویر تباس، رئیس لالیگا، حتی به دلیل قرارداد جدید این مهاجم به یوفا شکایت رسمی کرد.

 

الخلیفی درباره امباپه چه گفت؟

 

او به مارکا گفت: "تابستان گذشته پیشنهاد 180 میلیون یورو از رئال مادرید برای امباپه رد کردم زیرا می دانستم کیلیان می خواهد در پاری سن ژرمن بماند. من او را به خوبی می شناسم، می دانم که او و خانواده اش چه می‌خواهند و آنها برای پول نقل مکان نمی کنند. او انتخاب کرده است که اینجا برای شهرش بازی کند."

 

نظر رئیس پاری سن ژرمن درباره شکایت تباس چیست؟ 

الخلیفی همچنین به تباس اشاره کرد که تصمیم امباپه را "توهین به فوتبال" نامید: "آنچه را که انجام می دهیم، انجام می دهیم زیرا می دانیم که می توانیم. این سبک ما نیست که در مورد لیگ ها، باشگاه ها یا فدراسیون های دیگر صحبت کنیم. ما درس نمی‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم کسی به ما درس بدهد. هر سال هم همینطور است."

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------