آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

پایان داستان گرت بیل در رئال مادرید | سومین ستاره تیم رویایی هم جدا شد



گرت بیل ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
گرت بیل با انتشار نامه‌ای از هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد و به داستان ۹ ساله خود در لالیگا پایان داد. 

به گزارش همشهری آنلاین، ستاره ولزی که روزهای پر افت و خیز و جنجالی در مادرید گذراند، سرانجام با اتمام قرارداد تصمیم به ترک این تیم گرفت.

 

بیل در پیامی در توییتر نوشت: من این پیام را می‌نویسم تا از همه هم‌تیمی‌هایم، چه در گذشته در چه الان، از همه مربی‌هایم ، کادر فنی و همه هوادارانی که در این مدت از من حمایت کردند، تشکر کنم.

 

وی ادامه داد:‌من ۹ سال پیش به اینجا رسیدم، یک مرد جوان بودم که می‌خواست به آرزوهایش و بازی در رئال مادرید برسد. او می‌خواست لباس سفید مادرید را بپوشد و در سانتیاگو برنائو بازی کند. او می‌خواست جام ببرد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشود. او به همین دلیل معروف شده بود تا بتواند به این جوایز برسد. من الان می‌توانم صادقانه بگویم که به چیزی که می‌خواستم، به آرزویم رسیدم. خیلی بیشتر از آن چیزی که توقعش را داشتم.

 

بیل همچنین نوشت: بدل شدن به بخشی از این باشگاه و بدست آوردن چنین افتخاراتی باعث خوشحالی من است. هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم و این ۹ سال را یک تجربه عالی می‌دانم.ما با هم لحظاتی فراموش ناشدنی را در رئال مادرید و در دنیای فوتبال خلق کردیم. بازی در این تیم برایم افتخار بود. از شما ممنونم، زنده باد مادرید.

 

پیش از بیل، مارسلو و ایسکو نیز از رئال مادرید جدا شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------