عبدی: تنها تیمی هستیم که زیر ٢٠ روز از تشکیل آن می‌گذرد



عبدی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: طبق صحبتی که با مربیان سایر تیم‌های آسیایی می گذرد همگی حداقل ٩ ماه از زمان تشکیل تیم هایشان می‌گذرد و در واقع ما تنها تیمی هستیم که زیر ٢٠ روز از تشکیل آن می‌گذرد. 

به گزارش ایرنا، حسین عبدی پس از رویارویی و پیروزی شاگردانش مقابل قرقیزستان، اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم به تیم قرقیزستان بابت مقاومت بسیار خوبی که از خودش نشان داد تبریک بگویم. به خصوص که ۲ بازی سنگین پیش از بازی مقابل ما داشتند و در بازی روز گذشته(دوشنبه) هم با دل و جان بازی کردند.

 

وی ادامه داد: از زمان تشکیل تیم جدید نوجوانان این دومین بازی رسمی ما بود که به میدان رفتیم. در ۲۰ روز اخیر که تیم تشکیل شده، بازیکنان به شناخت بهتری از یکدیگر و خواسته‌های کادرفنی دست پیدا کردند و در حال کسب تجربه از بازی‌های بین‌المللی هستند. بازیکنانی که برخی از آنها نه تنها تجربه بازی بین‌المللی نداشتند بلکه در قالب یک تیم هم تجربه حضور در بازی‌های رسمی را نداشتند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران افزود: امیدوارم همچنان عملکرد بازیکنانم بازی به بازی بهتر شود. البته یک دلخوری کوچک هم مجددا از بحث داوری دارم که اشتباهات زیادی داشت. مثل بازی قبلی که اشتباهات زیادی رخ داد. البته باید به همه داوران احترام بگذاریم.

 

عبدی تصریح کرد: تاجیکستان تیم خوب و شایسته‌ای است و به نظرم تقابل ما با تاجیکستان بازی خوبی خواهد شد. سطح مسابقات نسبت به ۲ سال قبل که اینجا بودیم بسیار بالاتر رفته است، تیم ازبکستان خیلی فرق کرده است و همینطور تاجیکستان و حتی افغانستان و قرقیزستان نیز از آمادگی جسمانی زیادی برخوردارند. مشخصا خیلی خوب و برای آینده کار می‌کنند و این کاملا مشخص است. طبق صحبتی که با مربیان تیم‌ها داشتیم همگی حداقل ٩ ماه از زمان تشکیل تیم هایشان می‌گذرد و در واقع ما تنها تیمی هستیم که زیر ٢٠ روز از تشکیل آن می‌گذرد. این نشان از برنامه ریزی بلند مدت آنها دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------