توپ‌جمع‌کنی که باعث تماشای میلیونی بازی مسی شد/ عکس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,لیونل مسی
محبوبیت یک بازیکن چینی در شرق آسیا از فوق‌ستاره آرژانتینی بیشتر است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ مهاجم 27 ساله چینی که چند سال متوالی بهترین گلزن سوپرلیگ چین شد و در ژانویه 2019 به اسپانیول پیوست، به کلی توجه چینی‌ها را به خود جلب کرده است. دیدار روز گذشته او مقابل تیم بارسلونا حواشی خاص خودش را داشت.

 

از چند روز پیش، پوسترها، بنرها و آگهی‌های تبلیغاتی فراوانی در چین منتشر شده که دیدار بارسلونا و اسپانیول و به طور دقیق تر رویارویی وو لی با لیونل مسی را یادآور می‌شوند. حدود 50 خبرنگار چینی به بارسلون سفر کرده‌اند تا همه حرکات و رفتارهای وو لی در آستانه این بازی را زیر نظر گرفته و پوشش بدهند. از زمان پیوستن وو لی به اسپانیول، چینی‌ها علاقه بیشتری به لالیگا پیدا کرده اند. اولین بازی وو لی برای اسپانیول که تنها 12 دقیقه به طول انجامید، 40 میلیون بازدید در چین داشت و اولین گل او در لالیگا، 14 برابر بیشتر از گل‌های مسی در این کشور بازخورد داشته است. وو لی با 102 گل، بهترین گلزن تاریخ سوپرلیگ چین نام گرفته است و در کشورش همواره او را با مسی مقایسه می‌کنند. خرید وو لی برای اسپانیول هم یک گام رو به جلو بوده چرا که این باشگاه در عرض تنها یک ماه با افزایش یک میلیون نفری دنبال کننده هایش در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

 

 وو لی در مسابقات المپیک 2008 پکن توپ‌جمع‌کن بود، پیراهن تمرینی سرخیو آگوئرو را گرفت و روی نیمکت با مسی و آگوئرو عکس انداخت. او یکی از هواداران سرسخت بارسلونا و مسی بود و حالا در تیم رقیب آن‌ها بازی می‌کند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,لیونل مسی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------