آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

علی پروین : بــرانكــو نشان داد مربی باهوشی است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی پروین

 

با نو شدن سال و فرارسیدن بهار، طبیعت جان دوباره می‌گیرد و همه چیز نو می‌شود اما علی پروین از آن چهره‌هایی است كه در تمام زندگی خود تغییر نكرده و همان طور دوست داشتنی و جذاب باقی مانده است. در اولین روزهای بازگشت روزنامه‌های كشور به كیوسك‌های مطبوعاتی، سراغ پروین رفتیم.

 

 علی آقا، سال 97 برای شما چطور بود و از سال جدید چه توقعی دارید؟ 

ابتدا این را بگویم كه نمی‌توانم این نوروز را تبریك بگویم چون من هم مثل همه هموطنان، بابت سیل و حوادثی كه در چند استان كشور رخ داد، ناراحت هستم اما دعا می‌كنم مردم كشورم سال خوبی داشته باشند. سال خوبی را سپری نكردیم ولی باید نسبت به سال 98 امیدوار باشیم. انشاا... با تلاش مسؤولان، سال بهتری برای همه باشد و مشكلاتی كه می‌بینیم، به خصوص مشكلات اقتصادی مملكت از بین برود. دعا می‌كنم به سیل‌زدگان هم از سوی مردم و مسؤولان كمك فوری شود تا از این شرایط به سرعت خارج شوند. 

 

 وضعیت فوتبال ایران در سال 97 چطور بود؟ 

برای پرسپولیس و استقلال كه خوب بود. هر دو قهرمان شدند. پرسپولیس در لیگ قهرمان شد و استقلال در جام حذفی، حتی پرسپولیس به فینال آسیا هم رفت كه نشان می‌دهد قدرتمند شده است. ما جام‌جهانی و جام ملت‌ها را هم داشتیم كه همه دیدند چه اتفاقاتی در آن رقم خورد. به طور كلی سال خوبی برای فوتبال ایران بود ولی می‌توانست بهتر از اینها هم باشد. 

 

 علی آقا! دربی برگشت این فصل در فروردین برگزار شد. شما بازی را دیدید؟ 

بله و كیف كردم از این فوتبال چون هر دو تیم بهتر از دیدار رفت بودند و مردم چهارتا حمله درست و حسابی در این بازی دیدند. برانكو عالی كار كرد و نشان داد مربی باهوشی است. بازیكنان پرسپولیس هم خوب بودند. فكرش را می‌كردم كه دربی برای پرسپولیس سخت شود ولی مطمئن بودم برنده خواهد شد. استقلال هم می‌توانست گل بزند ولی خط دفاع پرسپولیس روز خوبی داشت. 

 

 به نظرتان چه تیمی قهرمان می‌شود؟ 

سوال سختی پرسیدی! نمی‌توانم به راحتی جواب بدهم. باید ببینیم دو سه بازی دیگر پرسپولیس، تراكتورسازی، سپاهان و استقلال چه می‌شود. تازه پدیده هم هست! الان نمی‌شود جواب این سوال را داد. ان‌شاءا... هر تیمی كه مستحق است، قهرمان شود. البته پرسپولیس با برد مقابل پیكان یك گام دیگر هم به سمت قهرمانی برداشت.

 

 چه كسی باید به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود؟ 

ما هم نمی‌دانیم. مسؤولان فدراسیون مشغول مذاكره هستند و حتما بهترین فرد را انتخاب می‌كنند. كارلوس كی روش هر چه بود، برای فوتبال ایران زحماتی كشید. امیدوارم حالا كه زمان كافی تا شروع تورنمنت‌های بعدی وجود دارد، بهترین فرد را به عنوان سرمربی انتخاب 

كنند.

​​​​​​​

 آخرین سوال این‌كه به نظرتان امسال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود؟

من كه به این سوال بارها جواب دادم و باز هم می‌گویم كه چشمم آب نمی‌خورد، اما اگر بخواهند باشگاه‌ها را بفروشند، افراد زیادی هستند كه بتوانند به راحتی امتیاز استقلال و پرسپولیس را بخرند و تیمداری كنند. 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------