ماجراهای تازه برای گزینه‌های تیم ملی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم ملی

 

بیش از دو ماه است تیم ملی سرمربی ندارد و با اینکه گفته شده فدراسیون تا پایان همین ماه گزینه نهایی‌اش را اعلام خواهد کرد همچنان خبری از مذاکره جدی با گزینه‌های مطرح شده یا دیگر گزینه‌ها شنیده نمی‌شود. فدراسیون سعی دارد این پروژه را مخفیانه پیش ببرد اما از آنجا که برخی گزینه‌های مد نظرش لو رفته اخبار مربوط به آنها نیز برای رسانه‌های داخلی جذاب است و البته آینده کاری آنها برای ما اهمیت دارد.

 

فدراسیون عجله‌ای ندارد

محمود اسلامیان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: «آقای تاج در حال بررسی گزینه‌هاست و به زودی در ماه جاری نام سرمربی تیم ملی انتخاب و اعلام خواهد شد. آقای تاج بعد از بررسی شرایط مربی مدنظر، نام آن را در هیات رییسه اعلام خواهد کرد تا اعضا هم نظرشان را در این باره اعلام کنند. البته باید بگویم با توجه به فرصتی که بود عجله‌ای برای انتخاب مربی نداریم و فرایند انتخاب باید با دقت طی شود. ما یک مشکل اساسی در فوتبال داریم که می‌تواند مشکلات مالی‌مان را حتی برای انتخاب سرمربی تیم ملی حل کند و آن هم موضوع حق پخش تلویزیونی است. در حال حاضر عمده مشکل فدراسیون همین موضوع است.»

 

لیون خبر جذب بلان را تکذیب کرد

لوران بلان یکی از گزینه‌های مد نظر فدراسیون فوتبال ایران است که نامش لو رفته است. بعد از آنکه روزنامه اکیپ در گزارش یک روز قبل خود اعلام کرد لیونی‌ها باب مذاکره را با «لوران بلان» گشوده‌اند، باشگاه فرانسوی مجبور به واکنش و رد چنین خبری شد.

 

طبق آنچه نشریه پاریسی گزارش کرد، المپیکی‌ها در وضعیت سختی به‌سر می‌برند و به همین خاطر مدیریت باشگاه از «برونو گنزیو» قطع امید کرده و به سراغ بلان رفته است. اما روز دوشنبه باشگاه قدیمی لوشامپیونا در بیانیه‌ای که منتشرشد، این شایعه را تکذیب کرد. در این ارتباط حتی ژان میشل آئولا، ‌رییس باشگاه به شدت از مربی کنونی حمایت کرد. گنزیو با این تیم تا سال 2020 قرارداد دارد. المپیک لیون در بازی با دیژون 3 بر یک شکست خورد و مورد تمسخر هوادارانش قرارگرفت. بلان بعد از اتمام مسابقات جام ملت‌های آسیا و خروج کارلوس کی‌روش از تیم ایران به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح شد.

 

مراکش دنبال جانشینی برای رنار

تیم ملی فوتبال مراکش در حالی خود را آماده حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2019 می‌کند که مسوولان فدراسیون فوتبال این کشور در فکر یافتن جانشینی برای هروه رنار هستند. روزنامه «الصباح» مراکش مدعی شد جانشین این سرمربی فرانسوی ممکن است تا چند ماه آینده مشخص شود. بر اساس این گزارش مدیران فدراسیون فوتبال مراکش به ژوزه مورینیو پیشنهاد سرمربیگری شیرهای اطلس را داده‌اند، هرچند این سرمربی پرتغالی به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

 

«الصباح» خبر داد، سران فدراسیون فوتبال مراکش اکنون وضعیت وحید هلیل هودزیچ، سرمربی کنونی نانت فرانسه را زیر نظر دارند؛کسی که سابقه هدایت راجا کازابلانکا مراکش را در کارنامه‌اش دارد. هلیل هودزیچ بوسنیایی که سابقه هدایت تیم ملی الجزایر در جام جهانی 2014 برزیل را دارد، اکنون در صدر فهرست کاندیداهای مورد نظر سران فدراسیون فوتبال مراکش قرار دارد. زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی هم نامش در این فهرست دیده می‌شود.

 

چند روز پیش یکی از اعضای فدراسیون فوتبال مراکش در واکنش به شایعه مذاکره با لوران بلان، سرمربی فرانسوی پیشین پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی کشورش گفته بود: «هروه رنار تا سال 2020 با این فدراسیون قرارداد دارد و هیات رییسه فدراسیون فوتبال مراکش به جایگزین او فکر نمی‌کند.»

 

رنار 50 ساله که شایعه حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نیز مطرح است و حتی گفته می‌شود فدراسیون فوتبال ایران با رنار به توافق رسیده، تاکنون نسبت به شایعات مطرح شده سکوت کرده و گفته که تمرکزش روی مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2019 است.

 

دوباره شایعه حضور الکس نوری

یک سایت آلمانی خبر از مذاکرات جدی فدراسیون فوتبال با الکساندر نوری سرمربی سابق وردربرمن داد و مدعی شد که این مربی می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی تیم ملی ایران باشد. شایعه حضور الکساندر نوری پیش از این هم در رسانه‌ها مطرح شده بود اما واقعیت این است که این مربی نه کارنامه و نه کیفیت لازم برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را برخوردار است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------