بازی خداحافظی پس از هفت سال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وحید شمسایی

 

هفت سال از آخرین بازی رسمی وحید شمسایی با پیراهن تیم ملی فوتسال می‌گذرد. وحید ركورددار گلزنی در جهان بود، اما كدورت‌های پی در پی باعث شد تا نه‌تنها به تیم ملی دعوت نشود، بلكه برزیلی‌ها با دعوت فالكائو به تیم ملی این ركورد را از آن خودشان كردند. حالا و پس از هفت سال خبر رسیده كه كمیته فوتسال قصد دارد تا یك بازی تداركاتی را برای وحید تدارك ببیند. 

 

آخرین باری كه وحید شمسایی برای تیم ملی فوتسال ایران به میدان رفت، دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۲ بود. ایران در آن مسابقه با چهار گل استرالیا را شكست داد كه اتفاقا یكی از گل‌های آن بازی را وحید شمسایی به ثمر رساند.

 

بعد از آن مسابقات، شمسایی دیگر به تیم ملی دعوت نشد، ولی یكی از سؤالات مشترك خبرنگاران از سر مربیان تیم ملی در هفت سال گذشته چرایی این موضوع بوده است. علی صانعی، خسوس كاندلاس و سیدمحمد ناظم‌الشریعه سه سرمربی تیم ملی از آن زمان بوده‌اند. با بالا رفتن سن شمسایی امیدها برای بازگشت رسمی او به تیم ملی به تدریج كمرنگ و كمرنگ‌تر شد، اما برگزاری یك بازی خداحافظی برای كاپیتان پیشین تیم ملی یكی از دغدغه‌های عملی نشده مسؤولان فوتسال ایران بوده است.

 

هرچند كمیته فوتسال هنوز هم برنامه مشخص و رسمی برای برگزاری این بازی ندارد، اما به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است و شاید این بازی بالاخره در سال ۱۳۹۸ برگزار شود! شمسایی به دلیل انحلال تیم تأسیسات دریایی، فصل گذشته در لیگ برتر فوتسال بازی نكرد و كار مربیگری انجام نداد. او در حال حاضر یكی از اعضای كمیته فنی و توسعه است و مدیریت در فوتسال را تجربه می‌كند.

 

با این حال هنوز خود وحید اظهار نظری در این مورد نكرده است، اما داود پرهیزگار، سرپرست كمیته فوتسال در این باره به مهر گفته است: «در پاسخ به این سؤال كه آیا برای خداحافظی شمسایی بازی خاصی در نظر گرفته شده است؟ باید بگویم دنبال این موضوع هستیم اما باید ساز و كار برگزاری این بازی را فراهم كرد، طوری كه به برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی لطمه نخورد.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------