شفر اعتراف کرد: با آوردن مجیدی اشتباه بزرگی کردم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

گفته می‌شود وینفرد شفر در پی اطلاع از تصمیم باشگاه برای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال به این نکته اذعان کرده که از ابتدا نباید زیر بار اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی آن هم با عنوان دستیار اول می‌رفت.

 

وینفرد شفر از استقلال برکنار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت، سکان هدایت تیم را در پنج بازی باقی‌مانده تا انتهای فصل در دست گرفت. این اتفاق آن‌هم بعد از شکست برابر پدیده در مشهد برای شفر و پسرش عجیب بود و حضور او در ورزشگاه تهرانسر آن‌هم درست در لحظاتی که مدیران باشگاه مشغول معارفه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت بودند بر جنجال‌های پیرامون استقلال افزود. سرمربی آلمانی که تا دو هفته قبل از دید مدیران باشگاه یکی از بزرگ‌ترین مربیان بود با شکست در مشهد با شرایطی روبه‌رو شد که حتی مدیران باشگاه نیز با واسطه تصمیمات خود را به گوش او رساندند از جمله اینکه او و فرزندش دیگر سمتی در کادر فنی ندارند! 

 

وینفرد شفر خشمگین از نحوه برخورد مدیران باشگاه طی روزهای گذشته به پیشنهاد مصاحبه و گفت‌وگوی رسمی با رسانه‌ها جواب منفی داد، اما دورهمی سرمربی آلمانی با برخی دوستان نزدیکش با نقل قول غیررسمی از او توأم شد که برخی شایعات روزهای گذشته پیرامون روابط سرد وینفرد با دستیار ایرانی اش را تأیید می‌کند.

 

گفته می‌شود وینفرد شفر در پی اطلاع از تصمیم باشگاه برای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید به این نکته اذعان کرده که از ابتدا نباید زیر بار اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی آن هم با عنوان دستیار اول می‌رفت.

 

مربی آلمانی این صحبت را در جمع دوستانش به زبان آورد و مدعی شد انتظار نداشت فرهاد مجیدی در چنین شرایطی زیر بار قبول جایگاه او برود و اصول حرفه‌ای به این شکل نیست! گفته می‌شود شفر و پسرش همچنان پیگیر وضعیت قرارداد و قطع همکاری خود با باشگاه هستند تا بعد از تعیین تکلیف و دریافت حکم رسمی اخراج از استقلال صحبت‌های جنجالی در ارتباط با اتفاقات اخیر انجام بدهند.

 

خبرورزشی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------