محرومیت فرشید باقری به چه‌کسی ضربه زد؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرشید باقری
هافبک تیم استقلال بازگشت باشکوهی به ترکیب تیمش داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرشید باقری به ویژه در نیم فصل دوم یکی از کلیدی ترین مهره های تیم شفر در میانه زمین بود. او که به خوبی در حملات تیمش شرکت می کرد و رو به جلو اضافه می شد، هم در امر گلزنی و هم پاس گل دادن بسیار موفق نشان داد. با این حال پس از حواشی پیش آمده در دربی 89 که منتج به شکست استقلال شد، وینفرد شفر، فرشید باقری را از حضور در تمرینات منع کرد و اون چند بازی تیمش را از دست داد. 

 

باقری که یکی از اصلی ترین مهره های شفر به حساب می آمد، در حساس ترین مقاطع فصل استقلال را با تشخیص سرمربی همراهی نکرد تا آبی ها در دو جدال تعیین کننده و سرنوشت ساز مقابل الهلال عربستان و پدیده مشهد، ابتدا نبردهای میانه میدان و سپس نتیجه نهایی را واگذار کنند تا عملا دو جامی که درگیرش بودند را از دست رفته ببینند. اتفاقی که نشان داد بیش از آن که فرشید باقری از محروم شدن ضربه خورده باشد، استقلال از محروم کردن و نداشتن او در ترکیب تیمش ضربه خورده.

 

باقری پس از چند هفته دوری از ترکیب استقلال، شب گذشته با تشخیص فرهاد مجیدی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و 33 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد. حضوری موثر و مفید با آمار 85 درصد پاس صحیح و 100 درصد موفقیت در نبردها. او که با ارسالی دقیق توانست پاس گل سوم تیمش به مرتضی تبریزی را بدهد، با این نمایش خوب به احتمال فراوان یکی از 11 مرد اصلی مجیدی برای جدال حساس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------