تهامی: برکناری شفر به‌هیچ‌عنوان در شأن ما ایرانی‌ها نبود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
ملی‌پوش دهه ۷۰ می‌گوید شفر انصافاً با استقلال خوب کار می‌کرد و الان هم که فرهاد مجیدی آمده انگیزه‌های زیادی برای کار دارد.

 به گزارش خبرورزشی،ابراهیم تهامی زاده آبادان است و عرق شدیدی به تیم زردوآبی‌پوش شهرش دارد. تهامی البته از طرفداران قدیمی تیم استقلال هم هست و خود را «استقلالی قدیمی» می‌داند. در ادامه بخشی از مصاحبه با او را می‌خوانید .

 

نوع رفتاری که با شفر شد درست بود؟

به هیچ عنوان در شأن ما ایرانی‌ها نبود. کاری به توانایی‌های شفر ندارم گرچه حتم دارم اگر می‌ماند حتماً سهمیه آسیایی را برای استقلال کسب می‌کرد ولی این نوع کنار گذاشتنش رسم مهمان‌نوازی نبود. ما ایرانی‌ها ذاتاً این‌گونه رفتار نمی‌کنیم.

 

به اعتقاد شما فرهاد مجیدی به موقع هدایت استقلال را در دست گرفت؟

صددرصد! کلاً خصوصیت‌های اخلاقی و فنی مجیدی را دوست دارم. درک کافی از فوتبال را دارد، در سطح بین‌المللی فوتبال بازی کرده و سوابق ملی هم دارد. فکر می‌کنم وقتش بود در ازای خدماتی که برای استقلال داشته مزدش را با هدایت تیم بزرگسالان بگیرد.

 

برخی معتقدند زود بود.

چرا؟! این را نمی‌پذیرم. مگر قرار است فرهاد پیرمرد شود بعد تیم را به او بدهند؟ بالاخره مربی باید از جایی شروع کند. اتفاقاً الان که جوان‌تر است و جاه‌طلب باید تیمی مانند استقلال را به فرهاد مجیدی داد.

 

بخت اول قهرمانی کدام تیم است؟

درباره فوتبال نباید احساسی حرف زد و من هم بر پایه آن‌چه از سه تیم بالای جدول می‌دانم و می‌بینم معتقدم پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است. هم مربی کاردانی دارد و هم روند نتایجش نشان می‌دهد که می‌تواند برای سومین بار قهرمانی را از آن خود کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------