رضایت کی‌روش از عملکرد شاگردانش برابر آرژانتین/اظهارات اسکالونی پس از شکست برابر کلمبیا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کی‌روش
سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا از عملکرد شاگردانش برابر آرژانتین رضایت داشت و اعلام کرد برای صعود باید دو بازی دیگر باقی‌مانده را هم با پیروزی پشت سر بگذارند.

  به گزارش ایسنا و به نقل از رادیو ریودوژانیرو، تیم ملی فوتبال کلمبیا بامداد یکشنبه در نخستین بازی‌اش در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ با دو گل برابر آرژانتین پیروز شد.

 

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از بازی گفت: در روزی که به دنبال پیروزی بودیم عملکرد خوبی داشتیم. فردا بازی دیگری پیش رو داریم اما از همه مهم‌تر نمایش بازیکنانم در جریان بازی بود. با همین تمرکز به مصاف قطر خواهیم رفت.

 

سرمربی کلمبیا اظهار کرد: برای من از همه چیز مهم‌تر عملکرد تیم بود که توانستیم با نظم و تمرکز بالا آن را برجسته کنیم. اگر از این دو ویژگی برخوردار نبودیم شکست می‌خوردیم. تیم ما خیلی خوب بود. باید به نکات مثبت تیم نگاه کنیم و نقاط ضعفمان را بهبود بخشیم. برای صعود دو بازی دیگر پیش رو داریم.

 

اظهارات اسکالونی پس از شکست آرژانتین

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از شکست تیمش ناراحت است اما معتقد است هنوز فرصت صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را دارند.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت تی ان، تیم ملی فوتبال آرژانتین در اولین بازی‌اش در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ با دو گل مغلوب کلمبیا شد.

 

لیونل اسکالونی پس از بازی گفت: زمانی که ما تیم بهتر بودیم دروازه‌مان را باز کردند. کلمبیا تیم خوبی است. شاهد یک بازی خوب بودم. آنها صدرنشین هستند اما هنوز دو دیدار باقی مانده است. اگر با پیروزی آن‌ها را به پایان برسانیم صعودمان به دور بعد قطعی خواهد بود.

 

سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره نمایش تیمش در نیمه دوم گفت: نحوه بازی‌مان را تغییر دادیم. تیم به دنبال نتیجه بود و می‌خواست مالکیت بیشتری داشته باشد. موقعیت خلق کردیم. پرس بالای حریف را تحمل کردیم و سعی کردیم در بین خطوط بازی کنیم. گل کلمبیا از طریق ضدحمله به ثمر رسید. باید برخی مسائل را اصلاح کنیم تا بتوانیم پیروز دو بازی بعد شویم. بابت نتیجه متأسفم. هرچند که بازی نخست بود.

 

اسکالونی در ادامه اظهار کرد: کلمبیا برخی اوقات بهتر از ما بود. گاهی اوقات نیز ما تیم برتر بودیم. در نیمه دوم خیلی بهتر ظاهر شدیم.

 

او درباره تعویض سرخیو آگوئرو و ورود سوارس گفت: سوارس یک مهاجم است که می‌تواند در گوش چپ بازی کند یا نقش بازیکن شماره ۹ را ایفا کند. در آن لحظه تصمیم گرفتم چنین تغییری را در ترکیب ایجاد کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------