خلیل زاده: با بازیکنان سی ساله فقط قرارداد یکساله می بندیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
نائب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید هیات مدیره این باشگاه مصوب کرده اند که با بازیکنان بالای سی سال بیشتر از یک فصل قرارداد همکاری بسته نشود و استثنایی در این مورد وجود ندارد.

«اسماعیل خلیل زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: مصوبه هیأت مدیره باشگاه استقلال اجرایی است و باید برای همه بازیکنانی که شامل حال آن می‌شوند اجرا شود و استثنایی در آن وجود ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: استقلال برای لیگ نوزدهم برنامه‌های زیادی دارد و می‌خواهد به بهترین شکل ممکن برای این رقابت‌ها آماده و از نام و اعتبار بزرگ استقلال در مسابقاتی که پیش روست دفاع کند.

 

خلیل زاده درباره شایعه حضور احتمالی «رحمان رضایی» در کادر فنی «آندره استراماچونی» تصریح کرد: من از این موضوع بی اطلاع هستم و از این موضوع خبری ندارم و برای اولین بار است که از چنین مطلبی مطلع می‌شوم.

 

وی تاکید کرد: استراماچونی در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا مربیگری کرده است و باشگاه استقلال با بررسی تمامی جوانب او را برای هدایت این تیم در نظر گرفت. به طور حتم با دانش بالای مربیگری این مربی، روزهای خوشی در انتظار پر افتخارترین تیم ایران در قاره آسیا خواهد بود.

 

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال نگران شرایط این تیم نباشند و بدانند خادمان آنها در مجموعه باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------