اتفاق عجیب در باشگاه بارسلونا؛ قرارداد با پسر آقای ایجنت!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , باشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا فرزند مدیربرنامه بازیکنی که به تازگی به آبی‌و‌اناری‌ها ملحق شده است را جذب و برای فسخ قراردادش غرامتی سنگین تعیین کرد.

به گزارش تسنیم، باشگاه بارسلونا تأیید کرد که با مایک فان‌بینن، فرزند علی دورسون مدیر برنامه‌های فرنکی‌دیونگ قرارداد بسته است.

 

فان‌بینن ۲۰ ساله با بارسلونا قراردادی دو ساله بسته و از فصل آینده برای تیم دوم باشگاه بارسلونا توپ خواهد زد. او تابستان امسال در اردوی پیش فصل بارسلونا B شرکت می‌کند و با این تیم قراردادی بسته که فسخ آن غرامتی ۱۰۰ میلیون یورویی دارد.

 

فان‌بینن پیش از این برای تیم‌های بردا، پی‌اس‌وی آیندهوون و ویلم هلند توپ زده بود، حایی که در رده جوانان هم‌تیمی دی‌یونگ بود.

 

بارسلونا در ماه ژانویه سال جاری برای خرید دی‌یونگ از آژاکس، بر رقبایی مانند پاری‌سن‌ژرمن غلبه کرد و در همان زمان مذاکرات خود را با پدر فان‌بینن آغاز کرد.

 

دی‌یونگ قرار است در روز اول نخست ماه جولای به صورت رسمی به هواداران بارسلونا معرفی شود. قرارداد او ۷۵ میلیون یورو است که یکسری پاداش‌ها هم به آن اضافه می‌شود.

 

در همین حال باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که در اردوی پیش فصل و در جام سالانه خوان‌گامپر، مقابل آرسنال نایب قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا به میدان خواهد رفت که این بازی در تاریخ ۴ آگوست (۱۳ مرداد) در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود. این بازی برخلاف هر سال که پیش از آغاز فصل برگزار می‌شد، امسال بین دو اردوی تابستانی کاتالان‌ها در ژاپن و آمریکا برگزار می‌شود.

 

بارسلونا در تور آسیایی خود، در تاریخ ۲۳ جولای در شهر توکیو به مصاف چلسی، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا می‌رود و ۴ روز بعد به مصاف ویسل کوبه تیمی که آندرس اینیستا برایش بازی می‌کند، خواهد رفت. آبی‌و‌اناری‌ها پس از مصاف با آرسنال در جام خوان گامپر، در جام تازه تأسیس لالیگا - سری A که امسال برای اولین بار برگزار می‌شود، در تاریخ ۷ آگوست دو بار مقابل ناپولی به میدان خواهد رفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------