ستاره سابق تیم زنان یوونتوس: اجازه نداشتیم در مورد اتهامات فساد اخلاقی «رونالدو» حرف بزنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تیم زنان یوونتوسل
ستاره پیشین تیم فوتبال زنان یوونتوس در مصاحبه‌ای دست به افشاگری زد و مدعی شد که این باشگاه در طول فصل گذشته وی را از صحبت کردن در خصوص اتهامات تعرض جنسی وارد شده به «کریستیانو رونالدو» منع کرده است. 

«پترونلا اِکراث» ستاره سوئدی فصل گذشته بیانکونری در تازه‌ترین مصاحبه خود موضوعاتی را در رابطه با دوران حضور کوتاه مدتش در تورین مطرح کرد؛ جایی که در تمام این دوران به گفته وی «نسخه ای ویژه» برای وی پیچیده شده بود.

 

وی در این خصوص اظهار داشت: چیزهای عجیب و خاص زیادی وجود داشت؛ نگاه من در مورد نحوه برخورد و احترام به دیگران متفاوت است و تصور می‌کنم در ایتالیا با ما (بازیکنان خارجی) مثل بازیکنان بومی برخورد نمی‌شود.

 

ستاره ۲۹ ساله در ادامه از تاثیرات پرونده تجاوز جنسی مطرح شده علیه رونالدو توسط «کاترین مایورگا» بر باشگاه و همچنین بازیکنان تیم زنان سخن به میان آورد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تیم زنان یوونتوسل

 

 اکراث در رابطه با این موضوع تصریح کرد: نباید در مورد این موضوع حرف می‌زدیم؛ حتی کوچکترین اشاره‌ای به آن هم غیرمجاز بود؛ در واقع اینگونه بود که شما نباید در مورد موضوعات و اتفاقات فکر می‌کردید و باید بدون جلب توجه کردن تنها در راستای ارزش های باشگاه کار می‌کردید.

 

وی افزود: در این شرایط شما بسیار محدود می‌شوید و به همین دلیل احساس کردم که عقایدم در حال ناپدید شدن است؛ ادامه دادن با یوونتوس در چنین شرایطی و رقصیدن به ساز آنها کار دشواری بود و مجبور به جدایی شدم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------