وریا غفوریِ زمانه‌ات باش؛ محبوب‌تر از همیشه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وریا غفوریِ

 

در حالیکه ماجرای سحر خدایاری (دختر آبی) و این بار رفتار متفاوت کاپیتان استقلال در مراسم قبل از شروع بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان که موجب تمجید کاربران مجازی از او شده است، خبرگزاری فارس با انتشار ویدیویی وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران، را مسئول پوشیدن تی‌شرت‌هایی با نوشته "دختر آبی" توسط بازیکنان تیم استقلال معرفی کرد. 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وریا غفوریِ
 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وریا غفوریِ
 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وریا غفوریِ
 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وریا غفوریِ
 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وریا غفوریِ

 

وریا غفوری هدف حملات رسانه‌های تندرو قرار گرفت

خبرگزاری فارس با انتشار ویدیویی وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران، را مسئول پوشیدن تی‌شرت‌هایی با نوشته "دختر آبی" توسط بازیکنان تیم استقلال معرفی کرد. 

 

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران روز یک‌شنبه ۲۴ شهریور قبل از آغاز بازی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان برای گرامی‌داشت یاد سحر خدایاری تی‌شرتی مشکی روی پیراهن ورزشی خود به تن کردند که روی آن عبارت "دختر آبی" به زبان‌های فارسی و انگلیسی به چشم می‌خورد. این اقدام به زعم این خبرگزاری با استقبال "رسانه‌های ضد انقلاب" مواجه شده است. از همین رو، شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از "پرونده‌سازی" برای غفوری خبر می‌دهند. هشتگ "وریا غفوری" در توییتر به محلی برای بحث در این زمینه مبدل شده است. 

 

خبرگزاری فارس و برخی دیگر رسانه‌های نزدیک به جریان‌های تندرو ، گزارش داده‌اند که این غفوری بوده است که "تی‌شرت‌ها با عبارت دختر آبی را بین بازیکنان پخش کرده و به رغم مخالفت جواد زرینچه، سرپرست تیم، از بازیکنان خواسته با این تی‌شرت‌ها وارد زمین شوند و عکس یادگاری بگیرند." خبرگزاری فارس می‌گوید: «ناظر مسابقه گزارش اقدام تیم استقلال را به حراست فدراسیون داده است و قرار است گزارش به حراست ورزش هم اعلام شود. باید منتظر شد و دید آن‌ها چه تصمیمی درباره این اقدامات خودسرانه می‌گیرند.» خبرگزاری فارس می‌گوید که وریا غفوری "سابقه چنین کارهایی را دارد و سال گذشته صحبت‌های (ظریف) وزیر خارجه، را تمسخر کرد."

 

وریا غفوری سال گذشته پس از آن‌که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، گفت "ما افتخار می‌کنیم به خاطر فلسطین و لبنان تحت فشاریم"، وریا غفوری در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت: «شما تحت فشار نیستید و در واقع این مردم عادی هستند که تحت فشار هستند». او به دلیل این اظهارات به حراست وزارت ورزش احضار شد اما کماکان در مصاحبه با خبرنگاران گفت که "حرف حق را زده و ترسی از بازخواست مسئولان ندارد".

در صفحه اینستاگرام غفوری می‌توان حساسیت او به موضوعات اجتماعی را دید. او در پست‌های خود درباره کولبران کردستان اطلاع‌رسانی کرده که در وضعیت وخیم اقتصادی مجبور هستند خطر کشته شدن را به جان بخرند و اجناس سنگین را بر کول گذاشته و به داخل کشور قاچاق کنند تا درآمدی هر چند اندک کسب کنند. اقدام تیم استقلال در پوشیدن تی‌شرت‌ها با عبارت "دختر آبی" با تحسین کاربران اینترنتی مواجه شد.

 

سحر خدایاری معروف به دختر آبی اسفند ۱۳۹۷ هنگامی که تلاش می‌کرد با لباس پسرانه و برای تماشای بازی آبی‌پوشان استقلال و تیم العین امارات وارد ورزشگاه آزادی تهران شود توسط ماموران بازداشت شد. او چندی پیش، بعد از آزادی از زندان و پس از مراجعه به دادگاه انقلاب مقابل ساختمان دادگاه خودسوزی کرد و ۱۸ شهریور بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان مطهری تهران درگذشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------