واکنش رئیس کمیته مجوز صدور حرفه‌ای‌ باشگاه‌ها به شایعه حذف استقلال از آسیا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , باشگاه استقلال
رئیس کمیته مجوز صدور حرفه‌ای‌ باشگاه‌ها گفت: باشگاه‌ها تا 48 ساعت دیگر فرصت دارند «کسری» مدارک خود را ارسال کنند وگرنه مدارک باید پیش از این به دست ما می‌رسید و ارسال می‌شد. 

سهیل مهدی در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال در آستانه حذف از مسابقات آسیایی قرار گرفته است گفت:‌من در ابتدای صحبتم باید اشاره کنم که نباید برای مردم نگرانی تزریق کرد. قبول دارم قرمز و آبی برای مردم ما اهمیت دارد و شاید باشگاه‌های دیگری وجود داشته باشد که مشکلات‌شان بیش از این دو باشگاه باشد. ما در حال حاضر در حال دریافت مدارک مالی باشگاه هستیم چون فرصت ارسال دیگر مدارک به اتمام رسیده است. 

 

رئیس کمیته مجوز صدور حرفه‌ای در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد باشگاه‌ها 48 ساعت برای ارسال مدارک مالی فرصت دارند، گفت:‌این موضوع درست است اما اصل جریان این است که باشگاه‌ها تا 48 ساعت دیگر فرصت دارند کسری مدارک خود را ارسال کنند وگرنه مدارک باید پیش از این به دست ما می‌رسید و ارسال می‌شد. متاسفانه برخی هم هنوز پاسخگو نیستند و یا توضیحات کاملی را درباره گزارش مالی ارائه نکردند. 

 

وی تاکید کرد: گزارشات مالی شامل عدم داشتن بدهی، اثبات وجوه پرداخت شده، اسناد پرداختی، بودجه باشگاه‌ها و ... را شامل می‌شود. من از نظر جایگاه قانونی واقعا اجازه ندارم بگویم کدام باشگاه در حال حاضر دچار مشکل است و یا مثلا شایعه حذف آن مطرح شده است چون ممکن است خیلی باشگاه‌های دیگر م مشکل داشته باشند. همانطور که گفتم نباید به مردم نگرانی داد. بعد از این 48 ساعت که گذشت ما مدارک را تقدیم به کمیته بدوی خواهیم کرد تا آنها تصمیم بگیرند.

 

مهدی در ادامه گفت‌وگو با فارس گفت: آقایان گرشاسبی، عباسی، درویش و کسانی که در حال حاضر مسئولیت فوتبالی ندارند در کمیته بدوی حضور دارند و مدارک را بررسی خواهند کرد. آنها نیز 10 روز فرصت دارند تا همه چیز را بررسی کنند.

 

وی با انتقاد از روند حاکم بر شرایط مدیریتی در فوتبال ایران گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 110 میلیارد تومان با طلبکارانشان تسویه حساب کردند. مدیران این دو باشگاه چه گناهی کردند؟ آقایان گرشاسبی و فتحی سال گذشته سال سختی را پشت سر گذاشتند و کجای دنیا مدیران این چنین بدهی پرداخت می‌کنند. مگر آنها چه گناهی کرده‌اند. هر کسی آمده یک میراث گذاشته و شما فکر کنید نفرات بعد از این مدیران چه کار سختی خواهند داشت. مدیران پرسپولیس و استقلال زحمت کشیده‌اند و تا آنها کار را به صورت اصولی یاد می‌گیرند به یک باره همه چیز عوض می‌شوند و مدیران تغییر می‌کنند. همین حالا برانکو و شفر از دو باشگاه طلبکار هستند و بهتر است خود این مدیران که با آنها قطع همکاری کرده‌اند باشند و مسئولیت امور را بر عهده بگیرد.

 

وی تصریح کرد: کجای دنیا هر 6 یا 8 ماه مدیر عوض می‌شود. چرا آن آقایانی که تیم‌ها را می‌بندند الان نیستند و پاسخگو باشند. یک مدیر اشاره می‌کرد 170 نفر از این باشگاه طلبکار هستند و جالب است به من می‌گفت به من فرصت بدهید همه 170 نفر را پرداخت می‌کنم. بعضی مدیران فکر می‌کنند چون مدیرعامل شدند کار راحتی دارند اما خبر ندارند وقتی وارد کار می‌شوند چه چالش‌هایی در آینده در پیش خواهند داشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------