مارک ویلموتس: برد مقابل کامبوج برایمان مهم است/ مشکل دریافت قراردادم حل می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سرمربی تیم ملی فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن تشریح دلایل عدم دعوت از علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش و سعید عزت‌اللهی، گفت: برد مقابل کامبوج برایمان مهم است و می‌خواهیم هجومی بازی کنیم. 

به گزارش مهر، مارک ویلموتس در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا با تیم ملی کامبوج در جمع خبرنگاران گفت: در بازی اول از این دوره اردو، قصدمان گرفتن سه امتیاز در خانه است. برد برایمان مهم است و می خواهیم هجومی بازی کنیم. در بازی های قبلی خواستیم فشار زیادی وارد و  بیشترین موقعیت گل را ایجاد کنیم.

 

وی درباره برنامه های جدید تیم ملی در مسیر فعلی بازی های تیم ملی افزود: هدف اولیه ما کوتاه مدت است. اینکه در مسابقات انتخابی به خوبی پیش برویم و امتیازات بازی ها را بگیریم. می خواهیم بازی هجومی انجام دهیم و در گروهمان اول باشیم.

 

سرمربی تیم ملی درباره عدم دریافت بخش اول قرارداد خود و تاثیر آن روی عملکرد فنی تیم ملی اینگونه پاسخ داد: من یک مربی ام. بازیکنان و تیم ملی کشور ایران را دوست دارم. هدفمان این است که در حال حاضر با تیم ملی موفق شویم. مسائل دیگر حل می شود.

 

ویلموتس درباره انتقاد از فاصله زیاد بین خطوط سه گانه زمین در ترکیب بازیکنان در بازی قبلی ایران با هنگ کنگ تصریح کرد: بدون اینکه بخواهم مخالف نظر شما باشم باید اذعان کنم چطور می توان یک بازی هجومی انجام داد و در دفاع ریسک نداشته باشیم. در زندگی باید همیشه ریسک کرد و این ریسک را پذیرفت. اگر بازی را نگاه کرده باشید تقابل یک به یک را داشته ایم. 

 

وی افزود: اگر از من بازی تدافعی بخواهید باید بگویم من اینگونه نیستم و اگر هم باشم سردار آزمون خوشش نخواهد آمد. ما می خواهیم هفت هشت موقعیت گل در هر بازی داشته باشیم.

 

ویلموتس در خصوص لیست تیم ملی افزود: دعوت به تیم ملی پروسه ای است که همیشه باز است نه بسته. جهانبخش نود دقیقه مقابل هنگ کنگ بازی کرد. به برایتون برگشت و مصدوم شد. با تیم پزشکی باشگاه برایتون در تماس بودیم. جهانبخش ۱۰ روز نتوانست تمرین کند و باید این را هم در نظر بگیریم که بدنش آماده نبوده چون در تیم برایتون بازی نکرده است. من از کیفیت صحبت نمی کنم بلکه از ریتم بازی حرف می زنم. ضمن اینکه نگاه بلند مدتی داشتیم تا جهانبخش در باشگاهش بماند و بتواند عملکرد خوبی در برایتون داشته باشد.

 

وی ادامه داد: این اتفاق برای عزت اللهی و صیادمنش هم افتاده است. بازیکن اگر نتواند در تیم باشگاهی اش بازی کند در تیم ملی هم نمی تواند باشد. هدف دیگر از تفاوت های لیست این است که بازیکنی فکر نکند همیشه در تیم ملی حضور دارد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج از ساعت ۱۷ فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------