استراماچونی در سومین تقابل با مربیان خارجی/ این بار جدال با پاشا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استراماچونی
دیدار استقلال مقابل تراکتور نهمین تجربه استراماچونی در لیگ برتر به عنوان سرمربی و سومین تقابل وی با مربیان خارجی است. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر میهمان تیم فوتبال تراکتور تبریز است. آبی پوشان در حالی روز جمعه در تبریز به میدان می‌روند که نخستین دیدار رسمی این تیم با هدایت استراماچونی هم در تبریز بود و آبی پوشان خاطرات خوشی از آن بازی ندارند.

 

استقلالی‌ها که بعد از پشت سر گذاشتن بحران نتیجه گیری ابتدای فصل، به آرامش نسبی رسیده‌اند و هفته‌هاست که نتایج خوبی می‌گیرند، در یکی از سخت ترین دیدارهای نیم فصل  باید مقابل تراکتور به میدان بروند.

 

این سومین تقابل استراماچونی با مربیان خارجی در لیگ برتر است. وی در دو دیدار قبلی یک شکست یک بر صفر و یک پیروزی دو بر یک به دست آورده بود و باید در سومین تقابل با مربیان خارجی چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

 

نخستین تقابل استراماچونی با مربیان خارجی، هفته چهارم و دیدار با پرسپولیس بود که آن بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

 

استقلال در هفته ششم نیز با «گل گهر»ی دیدار کرد که در آن زمان هدایتش بر عهده وینگو بگوویچ بود و آبی پوشان در آن بازی به برتری ۲ بر یک رسیدند.

 

دو دیدار قبلی استقلال که رقیبانش از مربی خارجی استفاده می‌کردند در ورزشگاه آزادی انجام شده بود و سومین تقابل استراماچونی با مربیان خارجی، نخستین رویارویی وی با یک مربی خارجی خارج از تهران است.

 

دیدار استقلال و تراکتور از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۰ آبان در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود. 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------