آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

با استعفا هواداران را خوشحال کنید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

دیگر چه بلایی باید سر استقلال بیاید که در همین چند روز نیامده است؟ چرا با یک استعفا، هواداران را خوشحال نمی‌کنید تا شما هم ذره‌ای در استقلال نقش داشته باشید؟

 

نشست مفید ظهر پنج‌شنبه در رم، استقلال و استراماچونی را یک بار دیگر به هم نزدیک کرد و حرف‌های دیشب مرد ایتالیایی که در گفتگو با تلویزیون کشورش مدعی شد: «شرم‌آور است اگر قرارداد ورزشی من و استقلال به خاطر تحریم‌های آمریکا علیه ایران لغو شود!» نشان داد آندره‌آ دوست دارد برگردد و خلاف تمایل برخی اعضای هیئت مدیره استقلال که می‌کوشند به او برچسب سیاسی بزنند تا راه بازگشتش به ایران را ببندند، باهوش‌تر از آن است که در دام این به ظاهر دوستان بیفتد.

 

البته این دشمنان دوست‌نما، لطمه‌شان را جور دیگری به استقلال زدند. آن‌ها پس از آن که در راه عصبانی کردن استراماچونی شکست خوردند، مرد ایتالیایی را از چشم برخی بازیکنان و بخشی از هواداران استقلال انداختند و تقریباً به هدف‌شان که خراب کردن سرمربی محبوب تیم بود، رسیدند. حالا چند بازیکن استقلال استراماچونی را مقصر از دست رفتن ۵ امتیاز طی ۳ بازی اخیر تیم می‌دانند و گروهی از طرفداران هم بعد از شکست مقابل ماشین‌سازی از مرد ایتالیایی دلخور شده‌اند، غافل از این که مقصر ردیف اول طولانی شدن ماجرای استقلال و استرا، دیگران هستند.

 

واقعاً نمی‌دانیم این دوستان چرا همچنان در هیئت مدیره مانده‌اند و نمی‌روند؟! اصلاً در تمام این روز‌ها که بازیکنان و هواداران استقلال برای بازگشت استراماچونی تلاش می‌کردند، این آقایان غیر از مصاحبه‌های بی‌موقع و عصبانی کردن استرا، چه نقشی در این ماجرا داشتند؟

 

به نظر شما برای این که بعضی‌ها دست به نوشتن استعفا ببرند، دیگر چه بلایی باید سر استقلال بیاید که در همین چند روز نیامده است؟ چرا با یک استعفا، هواداران را خوشحال نمی‌کنید تا شما هم ذره‌ای در استقلال نقش داشته باشید؟

 

 

خبرورزشی/ مهدی هژبری

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------