کالدرون حرفه‌ای رفتار کرده است/ خاطره قشقایی نباید زنده شود!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کالدرون
مربی پیشین پرسپولیس ضمن اشاره به عملکرد خوب کالدرون با پرسپولیس اظهار داشت: این تیم نباید اجازه دهد خاطره تلخ دیدار جام حذفی با قشقایی تکرار شود.

 جواد منافی در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر اظهار داشت: قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شده است اما جام حذفی پر از شگفتی است. نباید بگذارند خاطره تلخ قشقایی زنده شود. تیم های گمنام با انگیزه ای صدبرابر به مصاف پرسپولیس می آیند.

 

مربی پیشین پرسپولیس افزود: شهرداری ماهشهر قطعا اتوبوسی دفاع خواهد کرد تا از ضدحملات استفاده کند. به همین خاطر گابریل کالدرون باید راهی برای گلزنی این تیم در ۳۰ دقیقه ابتدایی پیدا کند.

 

وی درباره عملکرد گابریل کالدرون در پرسپولیس تصریح کرد: او با پرسپولیس خوب نتیجه گرفته است. طبیعی بود در ۶ هفته ابتدایی نتواند آرایش مطلوب تیم را پیدا کند. کالدرون مربی باتجربه ای است که به پرسپولیس کمک می کند که فوتبال جدیدی را بازی کند. پرسپولیس در هفته های اخیر مشکلات خود را شناسایی کرده است و می‌تواند برای این تیم خوب باشد. این تیم در فاز هجومی مشکل داشت اما کالدرون به خوبی توانست ترابی را به علیپور نزدیک کند تا آمار گلزنی این تیم بهتر شود.

 

منافی درباره تاثیر بازیسازی بشار رسن در خط میانی پرسپولیس تاکید کرد: بشار در هفته های اخیر یک نعمت برای پرسپولیس بوده است. او خیلی خوب فضای بازیکن را برای پاس های کوتاه و بلند می سنجد. رسن می تواند همچنان به پرسپولیس کمک و قفل برخی بازی ها را باز کند.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال جدایی کالدرون به دلیل مسائل مالی از پرسپولیس یادآور شد: محمدحسن انصاریفرد یک مدیر ورزشی است و با دغدغه های یک باشگاه و مربی آشناست. او باید دنبال چاره ای برای جمله تکراری کالدرون که دو هفته است می گوید تا آخر ماه جاری صبر می کنم پیدا کند. نباید پرسپولیس به حاشیه برود. کالدرون حرفه ای رفتار کرده است و به پرسپولیس مهلت داده اما باشگاه هم باید وظایف خود را انجام دهد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------