حسن روشن: شکایت از مهدی امیرآبادی برای خود مجیدی بد است؛ از این دو نفر می‌خواهم قضیه را تمام کنند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
روشن اصلا موافق شکایت مجیدی از امیرآبادی نیست. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید کار امیرآبادی اشتباه بوده و مجیدی هم نباید شکایت می‌کرد، این کار جز اینکه بهانه دست دوست و دشمن بدهد چیز دیگری ندارد.

 

حسن روشن در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکایت فرهاد مجیدی از مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال گفت:

 

وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. این کار اصلاً درست نیست و مجیدی نباید چنین اقدامی انجام می‌داد. شکایت خانوادگی جز اینکه باشگاه را بهم بریزد و یک عده را آزرده‌خاطر کند فایده دیگری ندارد. 

 

وی افزود: مهدی امیرآبادی پسر خیلی خوبی است و حتی در زمانی که در استقلال بازی می‌کرد بی‌حاشیه و آرام بود. شنیده‌ام او در مراسم معارفه فرهاد مجیدی هم حضور داشته و همین موضوع نشان می‌دهد او مشکلی با مجیدی نداشته است. 

 

روشن تصریح کرد:یک مصاحبه انجام شده و در آن حرف‌هایی زده شده و مهدی هم اشتباه کرده است، اما اینکه مجیدی از همبازی سابق خود به خاطر اظهارنظری که قصد و غرضی در آن نبوده شکایت کند، جز اینکه بهانه دست دوست و دشمن بدهد چیز دیگری ندارد. به نظر من این شکایت برای خود مجیدی بد است و از این شکایت‌های خانوادگی چیزی عاید کسی نخواهد شد. 

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که توصیه‌اش مجیدی و امیرآبادی چیست، گفت: من توصیه خاصی ندارم ولی معتقدم اقدامی که امیرآبادی انجام داد اشتباه بود و درنهایت مجیدی هم کار درستی نکرد. از این دو نفر می‌خواهم قضیه را همین امروز تمام کنند، چون استقلال در شرایط عادی نیست. تیم بازی را باخته و الان هم باشگاه نه هیأت مدیره دارد و نه مدیرعامل. من شب گذشته با علی پروین در سمنان بودم و وقتی شرایط پرسپولیس را از زبان او شنیدم متوجه شدم وضعیت خیلی بهتری دارد. ما استقلالی‌ها باید هم‌قسم شویم و نباید برای هم مشکل درست کنیم. به جای آنکه اتحاد ایجاد شود و به هم نزدیک شویم، برعکس عمل می‌کنیم و این کار اصلاً درست نیست. 

 

طرفداری 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------