تابش: رسانه ملی ما یکطرفه و یکجانبه قضاوت می‌کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تابش

 

باشگاه سپاهان دیروز (سه‌شنبه) درخواست تجدیدنظر در حکم کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر اعلام شدن، بازی پرحاشیه با پرسپولیس را برای کمیته استیناف ارسال کرد. حتی خبرهایی هم بابت پیگیری این ماجرا از سوی دادگاه حکمیت عالی ورزش (CAS) شنیده می‌شود. در شرایطی که نه تکلیف برگزاری لیگ مشخص است و نه فدراسیون وضعیت مشخصی دارد اما سپاهان به هیچ عنوان قصد کوتاه آمدن در این ماجرا را ندارد.

 

مسعود تابش گرچه از مدیریت باشگاه سپاهان کناره‌گیری کرد اما همچنان به عنوان عضو هیأت مدیره، به شدت پیگیر ماجراهای روز بازی با پرسپولیس است و در همین رابطه می‌گوید: «لایحه‌ای را برای تجدیدنظر در حکم کمیته انضباطی تنظیم کردیم و برای فدراسیون فوتبال می‌فرستیم. فعلاً نمی‌خواهم درباره شکایت به CAS چیزی بگویم چون امیدوار هستم این موضوع از سوی مراجع داخلی حل شود اما این نکته را بگویم که از حق سپاهان به هیچ عنوان نمی‌گذریم. حتی اگر لیگ تعطیل شود، باز هم پیگیر حق سپاهان هستیم.»

 

موضع‌گیری‌های باشگاه سپاهان اما باعث به راه افتادن بحث مهندسی لیگ شده است. موضوعی که خیلی از مراجع قضایی معتقدند باید با سند و مدرک مطرح شود. تابش اما می‌گوید: «رفتار آقایان باعث ایجاد ذهنیت‌هایی می‌شود. چرا نباید بازی قهرمانی سپاهان در چنین شرایطی لغو می‌شد؟ بعضی‌ها به غلط فکر می‌کنند ما می‌خواستیم بازی با تماشاگر برگزار شود. برای ما هم سلامتی مردم اهمیت دارد اما صحبت ما این بود که بازی به تعویق بیفتد. چرا الان مسابقات به تعویق افتاد؟ آن بازی برای ما مهم بود. بازی قهرمانی‌مان بود. در ایتالیا بازی اینتر – یوونتوس را به همین دلیل لغو کردند. از طرف دیگر رسانه ملی ما یکطرفه و یکجانبه است. از طرف پرسپولیسی سؤال می‌پرسند اما به من که می‌رسند می‌خواهند تفهیم اتهام کنند.»

 

تابش به لغو بازی سپاهان مقابل استقلال در جام حذفی اشاره می‌کند و این موضوع را شاهدی بر ذهنیت داشتن مسئولان می‌داند: «برای بازی جام حذفی مقابل استقلال که به تهران رفته بودیم، همه اقدامات برای برگزاری بازی انجام شده بود. بلیت فروشی شده بود و ما همه برگه‌ها را امضا کرده بودیم اما روز برگزاری بازی گفتند بازی لغو شود. آن مسابقه را می‌شد لغو کرد اما سپاهان – پرسپولیس را نمی‌شد؟ این حق ما بود که در این بازی از میزبانی‌مان استفاده کنیم اما 9 صبح گفتند بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود.»

 

مسعود تابش یکی از افرادی است که تا پیش از کناره‌گیری‎اش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان، نامه سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان را برای درخواست به مجمع برای اصلاح اساسنامه امضا کرده بود. اعتراض به موضوعی که به قول تابش کل فوتبال را متضرر کرده است.

 

او در این رابطه می‌گوید: «من نامه آقای آذری را امضا کرده‌ام. هرچند با توجه به کناره‌گیری‌ام از مدیریت باشگاه، دیگر عضو مجمع فدراسیون فوتبال نیستم و شاید امضای من در حال حاضر اعتبار نداشته باشد. با این حال من امیدوارم مجمع فدراسیون به این موضوع رسیدگی کند. اساسنامه فدراسیون فوتبال ده‌ها اشکال دارد که کل فوتبال دارند از آن متضرر می‌شوند. فیفا هم اصرار دارد انتخابات بعد از اصلاح اساسنامه برگزار شود اما فدراسیون فوتبال می‌خواهد انتخابات را دوباره براساس همین اساسنامه برگزار کند.»

 

تابش به عنوان عضو مجمع فدراسیون در زمان مدیریت خود فرم تأییدیه یکی از کاندیداها را هم امضا کرده که سؤال اینجاست آیا آن فرم هم بعد از استعفای او بی‌اعتبار می‌شود؟ تابش می‌گوید: «درست است که آن فرم تأییدیه به نام من امضا شده اما من به نمایندگی از باشگاه سپاهان آن فرم را امضا کرده‌ام و حالا هم سرپرست باشگاه به عنوان نماینده در مجمع انتخاباتی حاضر خواهد شد.»

 

 ایران /بهناز میرمطهریان 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------