آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

سقوط سپاهان پس از پیشنهاد سرمربی‌گری تیم‌ملی به قلعه‌نویی!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,قلعه‌نویی

 

قطعا یکی از اتفاقات مهم لیگ نوزدهم تا پایان هفته بیست و یکم، حضور نیافتن به موقع سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برای بازی با سپاهان و رای کمیته انضباطی مبنی بر سه بر صفر برنده شدن پرسپولیس است. اتفاقی که باعث شد پرسپولیس بدون زحمت صاحب سه امتیاز با ارزش و طلایی شود و اختلافش با تیم دوم را به عدد 10 برساند و همین مسئله باعث اعتراض سایر تیم‌ها و مدعیان به اقدام غیرحرفه‌ای سپاهانی‌ها شد.

 

سپاهانی‌ها یک هفته مهلت داشتند به رای صادره اعتراض کنند و گویا اعتراض‌شان را هم رسما اعلام کردند که به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات و نهادهای رسیدگی کننده به شکایت، پرونده مسکوت مانده است هرچند به گفته کارشناسان حقوقی بعید است سپاهانی‌ها مدرکی داشته باشند که بتوانند کمیته استیناف را برای تغییر رای کمیته انضباطی مجاب کنند. پس از خودداری سپاهان از حضور به موقع در ورزشگاه شایعات زیادی درباره علت و عوامل پشت پرده آن به گوش می‌رسید تا جایی که حتی برخی از هواداران سپاهان و استقلال به قلعه‌نویی انگ پرسپولیسی بودن زدند و با یادآوری  ارادت او به علی پروین اسطوره پرسپولیس و موضوع عدم ارسال به موقع لیست آسیایی استقلال توسط قلعه‌نویی سرمربی وقت این تیم و حذف آبی‌ها از تقویم آن سال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، جلوگیری از حضور سپاهان مقابل پرسپولیس و بازنده شدن سپاهان را هم نوعی کمک او به سرخ‌های پایتخت قلمداد کردند.

 

حالا که همه چیز تعطیل است و سرنوشت لیگ نوزدهم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد دوباره برخی از کاربران فوتبال و هواداران سپاهان یادی از بازی برگزار نشده این تیم با پرسپولیس کرده و این‌بار استدلال تازه و عجیبی برای عدم حضور زردپوشان مقابل سرخ‌پوشان رو کرده‌اند.  به‌زعم این عده قلعه‌نویی بعد اینکه سپاهانی‌ها با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم‌ملی با وجود تمایل زیاد این مربی به قبول این سمت، مخالفت کردند او برای ادامه کار در تیم باشگاهی‌اش بی‌انگیزه شد. نگاهی به نتایج سپاهان پس از مخالفت باشگاه با حضور قلعه‌نویی در تیم‌ملی حاکی از افتی است که در سه بازی پس از مخالفت باشگاه سپاهان با جدایی سرمربی‌شان از 9 امتیاز ممکن فقط دو امتیاز گرفته و 7 امتیاز طلایی را از دست داده‌اند.

 

سپاهانی‌ها در هفته نوزدهم که 16 بهمن و یک روز پیش از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، میهمان نفت مسجد سلیمان بودند و با تساوی یک- یک مقابل این تیم متوقف شدند. در هفته بیستم سپاهان میزبان تیم پرسپولیس بود که به دلایل واهی دیر به ورزشگاه رسید و بازی لغو و سپس سه بر صفر شد. در هفته بیست و یکم نیز سپاهانی‌ها در فولادشهر میهمان همشهری‌شان ذوب‌آهن بودند و در حالی که تا دقایق پایانی برنده دربی اصفهان شده بودند با دریافت گل مساوی دو امتیاز حساس را از دست دادند تا سیر نزولی و دور شدن زردپوشان از کورس قهرمانی کامل شود! به نظر می‌رسد با مخالفت سپاهان با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی انگیزه این مربی برای کار باشگاهی از بین رفته و در واقع فدراسیون فوتبال با هوایی کردن سرمربی سپاهان، این تیم مدعی و قلعه نویی را در سراشیبی سقوط و ناکامی قرار داده است.

 

 

 خراسان 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------