برهانی: استقلال با فرهاد مجیدی همچنان شانس قهرمانی دارد/ پیشکسوتان ما در زیرزمین زندگی می‌کنند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برهانی
پیشکسوت تیم استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان به همراه فرهاد مجیدی همچنان شانس قهرمانی دارند.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی، پیشکسوت تیم استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان به همراه فرهاد مجیدی همچنان شانس قهرمانی دارند. او که از انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی پس از حواشی شکل گرفته پیرامون شکایت او از فدراسیون فوتبال ناراضی است، می‌گوید مسئولان ورزش ایران توانایی مناسبی برای انتخاب جانشین کارلوس کی روش را نداشتند. مشروح گفتگوی پیشکسوت آبی‌ها را در ادامه می‌خوانید:

 

شرایط استقلال را دنبال می‌کنید؟

کم و بیش در جریان تمرینات تیم هستم. بچه‌ها خوب کار می‌کنند و باید یک بازی عقب‌افتاده روبه‌روی فولاد داشته باشند. بازی فولاد را در پیش داریم. بازی با فولاد در اهواز همیشه برای استقلال شرایط خوبی را ایجاد می‌کند، چون ما در خوزستان طرفداران‌مان خیلی بیشتر از فولاد است، اما این بازی در زمین بدون تماشاگر انجام می‌شود. بهتر بود حالا که تماشاگران در استادیوم نیستند، به خاطر شرایط کرونا در خوزستان، این بازی را در یکی از شهر‌های نزدیک مثل خرم‌آباد، اندیمشک و یا شهر‌های دیگر برگزار می‌کردند تا خطر کمتری متوجه بچه‌های تیم باشد.

 

وضعیت خط دفاعی استقلال چطور است؟

شرایط خط دفاعی استقلال در ابتدای فصل خوب نبود. تیم از دقیقه ۸۸ به بعد بار‌ها گل خورد و نتایج برد را با مساوی و یا مساوی را با باخت عوض کرد. این اصلاً خوب نبود. گرچه کم‌کم خط دفاعی استقلال بهتر شد و هرچه رو به پایان رفت، نتایج بهتر می‌شد. با این همه فکر کنم استقلال با این نفرات شایسته قهرمانی است و فقط نیاز دارد کمکش کنیم.

 

استقلال با مجیدی شانس قهرمانی دارد؟

فرهاد بچه این استقلال است. در همین تیم بزرگ شده و به همه جا رسیده است. ما همه باید از او حمایت کنیم. پیشکسوتان، هواداران و خود باشگاه باید تحمل‌مان را بالا ببریم، چون اگر بازی با فولاد را برنده شویم، فاصله ما با صدر با یک برد از ۱۱ به ۸ امتیاز کم می‌شود و می‌توان با ۲ برد و نصفی این فاصله را جبران کرد. نکته مهم این است که هرچه حریف سرسخت‌تری روبه‌روی استقلال باشد، این تیم بهتر بازی می‌کند.

 

برای مقطعی هم شایعه تعلیق فدراسیون فوتبال مطرح شده بود؛ از این موضوع آگاه بودید؟

من مانده‌ام مسئولان عالیرتبه ورزش را چه به معرفی سرمربی تیم ملی؟ حسن را بیاورید یا حسین را ببرید که نشد کار! فدراسیون فوتبال باید خودش تصمیم بگیرد. باید یک مربی کاردان را جایگزین کی‌روش می‌کردند. این اصلاً خوب نیست. حالا هم باید این همه غرامت بدهیم. ما الان پیشکسوت‌هایی داریم که در زیرزمین زندگی می‌کنند و پول کرایه خانه‌شان را ندارند. چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کند؟!

 

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------