برای علی بیرو؛ رفت تا کنار آرزوهای دیگرش تیک بزند



ترانسفر شدن به بلژیک، تیک دیگری بود که کنار یکی دیگر از آرزوهای بیرانوند خورد و حالا باید منتظر برآورده شدن آرزوی بعدی او باشیم. 

سفر ناگهانی به تهران. اولین عکس با پشت زمینه برج آزادی. جیب خالی و لباس مندرس. شروع یک مسیر پرپیچ و خم و مبهم. تلاش، تلاش و تلاش. چرت‌های شبانه روی چمن های میدان معروف شعر. فوتبال. کار در کارواش. فوتبال. کار در ساندویچی. فوتبال. کار. فوتبال. کار. فوتبال و و...

 

این تصاویری است که زندگی علیرضا بیرانوند را به اینجا رسانده است. به امروز او نگاه نکنید. پشت این امروزِ جذاب، دیروزی پررنج و پرمشقت بوده که با بذر تلاش به محصول امروز رسیده است. دروازه بان لرستانیِ فوتبال ایران حالا قرار است جلوی یکی دیگر از آرزوهایش نیز تیک سبز بخورد. او بعد از بازی در لیگ برتر، رسیدن به لباس پرسپولیس، حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، تصاحب شماره یک تیم ملی ایران، حضور در جام جهانی و گرفتن پنالتی کریستیانو رونالدو، حالا لژیونر هم شد. بلژیک و باشگاه آنتورپ جایی نیست که بتوان گفت بیرو، بهترین مقصد ممکن را داشته است اما با این حال می دانیم ترانسفر شدن دروازه بان در فوتبال ایران اتفاقی نادر به حساب می آید.

 

به سرعت برق و باد چهار سال حضور در پرسپولیس نیز برای بیرانوند تمام شد. از وقتی به دروازه پرسپولیس رسید؛ خوشبختی به کوچه سرخپوشان هم آمد. سه قهرمانی پیاپی در لیگ و حالا تنها یک قدم تا پوکر بی بدیل در لیگ. کسب یک قهرمانی در جام حذفی. قهرمانی در ۲ سوپرجام. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا. قرار گرفتن در جمع برترین های قاره کهن و .... مهمترین اتفاقاتی است که برای این دروازه بان دوست داشتنی در لباس پرسپولیس رخ داد. او فراز و فرودهایی هم داشت اما توانست بعد از چند سال خیال هواداران پرسپولیس را برای مدتی زیاد در درون دروازه راحت کند.

 

حالا نوبت به این رسیده تا بیرانوند در کشوری دیگر به درخشیدن ادامه دهد. چه کسی است که نداند خدا او را به سختی در آغوش گرفته است.

 

این بار نیز بدون شک باید منتظر رسیدن خبرهای خوبی برای شماره یک تیم ملی باشیم. او در بلژیک نیز هواداران جدیدی را خواهد داشت. درباره آینده علیرضا هیچوقت نباید با اطمینان صحبت کنیم. این که ۲۷ ساله است و سنش برای ترانسفر شدن به تیم‌های بزرگتر محال است تنها یک فرضیه خواهد بود. فرضیه ای که وقتی نام بیرانوند و گذشته عجیبش در کنار آن قرار بگیرد به فرضیه ای معمولی تبدیل می شود. هیچ چیزی برای این گلر بعید نیست. او می تواند به بهترین ها برسد و توانایی اش را دارد. به شرط اینکه بتواند از پس زندگی در خارج از ایران بربیاید و اسیر حواشی نشود. پس منتظر تیک خوردن یکی دیگر ار آرزوهای او به زودی زود باشید...

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا بیرانوند
 
 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا بیرانوند
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------