گتوسو: فقط در خواب و پلی‌استیشن می‌توانم «مسی» را مهار کنم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گتوسو
سرمربی تیم فوتبال ناپولی گفت که مهار کردن «لیونل مسی» فقط در خواب و پلی‌استیشن ممکن است. 

به گزارش ایرنا و به نقل از اسکای اسپورت، ناپولی قرار است روز شنبه ۱۸ مرداد در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا برود. ۲ تیم در دیدار رفت که به میزبانی ناپولی برگزار شد به تساوی یک بر یک رسیدند.

 

«گنارو گتوسو» سرمربی تیم فوتبال ناپولی که می‌داند مهار کردن مسی در درون زمین فوتبال چقدر سخت است، به شوخی گفت: من فقط می‌توانم مسی را در خواب یا پلی‌استیشن مهار کنم.

 

وی در واکنش به این موضوع که مسی ۶ مرتبه برنده توپ طلا شده است، تصریح کرد: اگر در پلی‌استیشن پسرم بازی ناپولی و بارسا را تنظیم کنم، می‌توانم مسی را مهار کنم.

 

هافبک جنگنده سال‌های نه چندان دور آث‌میلان و تیم ملی ایتالیا در خصوص رویکرد ناپولی مقابل بارسا، گفت: یک تیم واقعی هستیم و با اطمینان می‌گویم که شانس پیروزی مقابل بارسا را داریم. می‌دانیم که این دیدار را باید با مشارکت تیمی برنده شویم. ذهن ما باید برای این بازی آزاد باشد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گتوسو

وی در مورد مصدومیت «لورنزو اینسینیه» در دیدار آخر تیم ناپولی در سری‌آ، بیان داشت: او با پزشک تیم درباره مصدومیتش صحبت کرد. وقت یکه جواب آزمایش‌ها بیاید در خصوص آن تصمیم می‌گیریم. امیدوارم مصدومیت لورنزو جدی نباشد.

 

گتوسو در خصوص تنش‌های ایجاد شده در دیدار مقابل لاتزیو، اظهار داشت: قبول دارم که به خاطر رفتارم باید در این دیدار اخراج می‌شدم. اعتراف می‌کنم که خیلی تند برخورد کردم. چند جمله میان من و کادر فنی لاتزیو رد و بدل شد اما این دعوا به زودی به پایان رسید. هنوز با «سیمونه اینزاگی» صحبت نکردم زیرا منتظرم او آرام شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------