سلطانی‌فر: عوامل مختلف فساد در باشگاه‌ها شناسایی شدند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سلطانی‌فر
وزیر ورزش و جوانان گفت: باکی از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و جوانان و افراد وابسته به ما نداریم، عوامل مختلف فساد در باشگاه‌های مختلف، شناسایی شده‌اند، محکم در مسیر مبارزه با فساد ایستاده‌ایم و به زودی اخبار جدیدی از مبارزه با فساد اعلام می‌کنیم. 

مسعود سلطانی‌فر، درباره اقدامات این وزارت در زمینه مبارزه با فساد افزود:‌خوشبختانه با همکاران در وزارت اطلاعات جلساتی داریم. همکارانمان در وزارت اطلاعات عوامل زیادی را شناسایی کرده‌اند و در این مسیر دلالان فوتبال، عوامل مختلف فساد در باشگاه های مختلف نیز شناسایی شده اند. 

 

وی اضافه کرد:‌ برخوردها شروع شده است، البته طبیعی است وقتی قصد داریم با فساد مبارزه کنیم و وزارت اطلاعات را به عنوان امین نظام و یک دستگاه مقتدر به صحنه بیاوریم ، یکسری بترسند و جوسازی برعلیه ما کنند و اتهامات ناروا بزنند.

 

 سلطانی فر با اشاره به این که چنین جوسازی‌هایی برای ما طبیعی است، افزود:‌ متأسفانه برخی از رسانه ها با عوامل دلال، سودجو و فاسد همکاری هایی دارند که به مرور شناسایی می شوند و برخوردها با آنان نیز شروع شده است.

 

 وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: مطمئن هستم در روزها و هفته های آینده، ما اخبار بیشتری از برخورد با مفسدین در عرصه ورزش و عوامل فساد مطرح خواهیم کرد و همگی خواهند شنید.

 

وی اظهار امیدواری کرد که این حرکت بتواند باعث سالم سازی فضای ورزشی شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------