چه کسانی برای توضیح به مجلس رفتند(عکس)



امروز و ساعتی قبل رئیس سابق فدراسیون فوتبال و چند تن از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای ادای توضیحات به مجلس شورای اسلامی رفتند. 

به گزارش ورزش سه ؛ماجرای پرونده مارک ویلموتس و محکومیت سنگین فدراسیون فوتبال از سوی فیفا باعث شد تا نهادهای مختلفی به مساله ورود کنند و در همین راستا امروز برخی از چهره های مرتبط با این پرونده برای ادای توضیحات به مجلس رفتند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فدراسیون فوتبال

امروز مهدی تاج به فدراسیون فوتبال رفت تا با اعضای این فدراسیون در رابطه با مساله محکومیت سنگین مالی در پرونده ویلموتس صحبت کند اما بعد از ساعتی که از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال می گذشت ، یک اتومبیل ون کره ای سفید رنگ مقابل در فدراسیون پارک کرد و دقیقه ای بعد تاج و افراد حاضر در جلسه از فدراسیون خارج شده و با این ون به مجلس رفتند.

 

اما به غیر از مهدی تاج افراد دیگری هم بودند که سوار ون سفید رنگ شدند، حیدر بهاروند سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال، لیلا صوفی زاده نایب رئیس امور بانوان، عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه، فریدون اصفهان عضو هیات رئیسه و محمود شیعی دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دیگر کسانی بودند که همراه تاج به مجلس رفتند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فدراسیون فوتبال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------