استراماچونی: در آستانه سرمربیگری استون‌ویلا و واتفورد بودم/ برونو می‌‌تواند کاپیتان منچستریونایتد باشد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استراماچونی
سرمربی پیشین استقلال معتقد است شاگرد پیشینش تمامی ویژگی‌های لازم برای کاپیتانی تیم فوتبال منچستریونایتد را دارد و از پیشنهادهایی که در سال‌های اخیر از باشگا‌ه‌های انگلیسی دریافت کرد، سخن گفت. 

به گزارش تسنیم، برونو فرناندس پس از اینکه در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با قراردادی پنج و نیم ساله به ارزش 55 میلیون یورو به علاوه 25 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، با بازی‌های درخشانش کمک بسزایی به این تیم برای کسب عنوان سومی لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کرد. این هافبک پرتغالی همچنین در 22 بازی 12 گل برای سرخپوشان منچستر به ثمر رساند و به این تیم برای پیشروی تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا کمک کرد.

 

آندره‌آ استراماچونی که در زمان حضورش روی نیمکت سرمربیگری اودینزه، برونو فرناندس را در تیمش داشت، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: برونو انسان و پسر خیلی خوبی است. او بازیکنی واقعاً سختکوش و مثبت‌اندیش است. وقتی ما با هم در اودینزه بودیم، فرناندس سخت تلاش می‌کرد و همیشه رویکردی مثبت داشت. قطعاً او می‌‌تواند کاپیتان منچستریونایتد باشد. برونو واقعاً بازیکنی جادویی است. هواداران او را دوست دارند و مورد احترام هم‌تیمی‌هایش و حتی رقبا نیز هست.

 

سرمربی پیشین تیم‌های اینتر، پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ ادامه داد: کاپیتانی تیم فوتبال منچستریونایتد اتفاق خیلی خیلی مهمی است، از این‌رو امیدوارم که فرناندس روزی کاپیتان این تیم شود. به نظرم نباید حالا به این چیزها فکر کنیم و برونو باید روی حفظ عملکردش در این سطح تمرکز کند و گام به گام احترام همه از جمله رسانه‌ها و هواداران را به دست بیاورد و سطح بالای بازی‌اش را حفظ کند.

 

این سرمربی ایتالیایی که آخرین تجربه سرمربیگری‌اش در استقلال تهران بوده، درباره پیشنهادهایی که در سال‌های اخیر از باشگاه‌های انگلیسی دریافت کرده، اظهار داشت: در گذشته نزدیک به حضور روی نیمکت شفیلد ونزدی بودم، اما ماجرا مربوط به چهار یا پنج سال پیش می‌شود. سپس دو سال پیش با استون‌ویلا در تماس بودم. بعد از آن به سرمربیگری واتفورد نزدیک بودم، چون مالکش همان مالک باشگاه اودینزه است.

 

 استراماچونی در پایان خاطرنشان کرد: با احترام به تمامی لیگ‌های دیگر، باید بگویم که لیگ برتر انگلیس و چمپیونشیپ (لیگ دسته اول انگلیس) بهترین لیگ‌های دنیا هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------