آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

فیفا به صورت کتبی ایران را به تعلیق تهدید کرد/ وکیل برانکو: فیفا فردا پرسپولیس را محروم می کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جام ملت های آسیا
نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد:یکبار پیش از جام ملت های آسیا به صورت شفاهی تهدید به تعلیق شدیم اما این دفعه این تهدید کتبی شد.

 احسان قاضی زاده هاشمی در خصوص پیگیری پرونده مارک ویلموتس (Marc Wilmots) عنوان کرد :من این قول را به همه مردم می دهم که تا لحظه آخر پای این پرونده و این موضوع خواهیم بود. این پرونده هم در مجلس و هم در دستگاه قضایی پیگیری می شود.

 

وی خاطر نشان کرد :متأسفانه شاهد بودیم که نامه ای از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا آمد ویک نوع تهدید به تعلیق شد. البته این تهدید به تعلیق را ما یکبار پیش از جام ملت های آسیا در امارات به صورت شفاهی شاهد بودیم، اما این سری کتبی شد. البته ما از دستگاه های نظارتی و امنیتی دعوت می کنیم چون در راس آن نامه آمده، کدگذاری داخلی و بنابر آگاهی منابع مطمئن داخلی. باید برایمان کشف شود این منابع مطلع داخلی که آدرس های غلط دادند چه بوده است.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه خبر اظهار کرد :آن پرونده یک پرونده قضایی درباره مسائل مالی غیرفوتبالی مربوط به ویلموتس بوده است. چون این پرونده فقط بحثش انتخاب سرمربی نیست. این در جای خودش، مسائل و حواشی مطمئنی داشته، اطلاعاتی داریم، از آن دستگاه می خواهیم این را موثق اعلام کند. اگر به ما داده های درستی ندهند این قول را می دهم که ظرف یک ماه آینده بسياري از داده ها و اطلاعات درستی را که ما در اختیار داریم به اطلاع مردم ایران خواهیم رساند.

 

وکیل برانکو: فیفا فردا پرسپولیس را محروم می کند

 

وکیل برانکو ایوانکوویچ مدعی شد حکم پرونده این مربی فردا اعلام شده و پرسپولیس محروم خواهد شد.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جام ملت های آسیا

 

باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته فرصت داشت با پرداخت ۷۸۴ هزار یورو مطالبات باقی مانده برانکو ایوانکوویچ، پرونده این مربی را ببندد و مانع از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و سایر جرائم خود شود.

 

با این وجود مدیران این باشگاه دو روز قبل با ارسال نامه ای به برانکو و وکیلش درخواست کردند آنها برای پرداخت این بدهی ضمن تخفیف به باشگاه پرسپولیس، ۳۰ روز هم مهلت بدهند که این درخواست از سوی مربی کروات و دارو بوسیچ رد شد. 

 

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس روز گذشته با ارسال نامه ای به فیفا پرداخت نشدن طلب وی را اعلام کرد.

 

بوسیچ در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ورزشی فارس مدعی است کمیته انضباطی فیفا پس از طی مراحل قانونی فردا(یکشنبه) رای این پرونده را اعلام کرده و حکم محرومیت پرسپولیس را ابلاغ خواهد کرد.

 

 سر پوش

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------