کلوپ: فوتبال مثل دوچرخه‌سواری نیست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کلوپ
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 4-3 مقابل لیدز که با نمایش متزلزل تیمش همراه بود، تاکید کرد که فوتبال، مانند دوچرخه سواری نیست. 

به گزارش ورزش سه ، لیورپولی ها که فصل گذشته در فاصله 7 هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر، به قهرمانی رسیده بودند، در اولین دیدار این فصل مقابل لیدز به سختی توانستند به سه امتیاز برسند.

 

بعد از اینکه لیدزی‌ها سه بار توانستند برتری لیورپول را جبران کنند، در نهایت پنالتی دقیقه 88 محمد صلاح، سه امتیاز بازی را نصیب قرمزها کرد. هرچند بازیکنان لیورپول و به ویژه خط دفاعی این تیم نمایش پرایرادی داشت اما کلوپ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

 

او به اسکای اسپورتس گفت:" عجب بازی ای، عجب حریفی، عجب نمایشی از هر دو تیم. یک نمایش مناسب. من این بازی را دوست داشتم.

 

خیلی کم اتفاق می افتد که در یک بازی این همه گل دیده شود. خط دفاعی ما هنوز جا برای پیشرفت دارد اما این اتفاق برای بازی اول غیرطبیعی نیست. بازیکنان ما چند روز قبل برای تیم ملی شان هم بازی کردند؛ بنابراین این اتفاق محتمل است.

 

فوتبال شبیه دوچرخه سواری نیست. ممکن است در پیش فصل چیزی را از دست بدهید و مدتی طول می کشد تا تیم با هم هماهنگ بشود. من نسبت به این دیدار کاملا نظر مثبتی دارد."

 

کلوپ همچنین نمایش تیم لیدز را تحسین کرد و گفت:" تیم حریف ما را مجبور به اشتباه کرد. ما می توانیم بهتر عمل کنیم و بهتر عمل خواهیم کرد اما من عاشق بازی مقابل یک تیم پرشور و سازمان یافته مانند لیدز هستم.

 

ما به این عادت کردیم که مهارت مان برای حریف دردسر ایجاد کند. ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

 

لیدز اگر بتواند همین عملکرد را حفظ کند، فصل خوبی خواهد شد و آنها در چمپیون‌شیپ با تعداد بازی های بیشتری، توانستند این روند را حفظ کنند؛ پس چرا نتوانند این کار را بکنند؟"

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------