سعادتمند به استراماچونی: امیدوارم در آینده!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
ساعتی پس از اعلام پایان پروژه بازگشت آندره‌آ استراماچونی به صورت رسمی از سوی باشگاه استقلال متن نامه مدیرعامل باشگاه به سرمربی ایتالیایی هم منتشر شد. 

به گزارش  ورزش سه  با وجود اینکه تیم استقلال برای برگزاری بازی های حساس و دشوار لیگ قهرمانان آسیا به دوحه رفته است اما در تهران هنوز بحث اصلی این تیم ماجرای مذاکره و بازگشت استراماچونی است.

 

شب گذشته نامه‌ای از سوی یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده که به آخرین نامه احمد سعادتمند مدیر استقلال به فدریکو پاستوره‌لو وکیل استراماچونی و خود او اختصاص دارد. 

 

باشگاه استقلال در این نامه به سرمربی پیشین خود نوشته قادر به برآورده کرده شرط 900 هزاردلاری (مربوط به مطلبات فصل پیش) نیست و همچنین موانع اداری مانع از این خواهد بود که این همکاری جنبه عملی پیدا کند.سعادتمند در این نامه به عدم امکان تشریفات اداری اشاره کرده و البته درخواست مالی سرمربی ایتالیایی که احتمالا پیش شرط او برای مذاکره و همکاری بوده را رد کرده است.

 

متن نامه مدیرعامل استقلال به استراماچونی و وکیلش بدین شرح است:

 

امیدواریم هنگام دریافت این نامه در صحت و سلامت باشید.

 

ابتدا باید از صبوری شما طی دو روز مذاکرات طولانی و پرفشار برای حل و فصل دوستانه پرونده قبل از رای فیفا و آینده نیمکت استقلال تشکر کنیم.

 

همانطور که می دانید ما در مورد قرارداد قبلی مذاکراتی داشته ایم و در مورد کلیات به توافقاتی دست یافته ایم. همانطور که اطلاع دارید این روند نیازمند اخذ پروانه ویژه ای از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران است. در این رابطه و برای کسب مجوز برای حضور آندره استراماچونی برای فصل آینده روی نیمکت تیم استقلال، ما در تاریخ ششم سپتامبر(16 شهریور) با فدراسیون فوتبال ایران مکاتباتی داشته ایم.

 

متاسفانه ما تاریخ نهم سپتامر(19 شهریور) پاسخ منفی از طرف فدراسیون فوتبال ایران دریافت کردیم. ما تمام تلاش مان را در این رابطه انجام دادیم، اما نتوانستیم فدراسیون را قانع کنیم.

 

 

همچنین، با توجه به ادعای شما در مورد بدهی های باشگاه به استراماچونی در خصوص مطالبات فصل قبل، با در نظر گرفتن جرایم و سود مبلغ، بخش مالی باشگاه می تواند حداکثر 500 هزار یورو برای فصل 19-2020 به استراماچونی پرداخت کرده و امگان پرداخت 900 هزار یورو فراهم نیست و باشگاه با پرداخت 900 هزار یورو برای فصل مذکور موافقت نمی کند.

 

با توجه به تمایل به شفافیت و مذاکرات صادقانه باید به شما اطلاع بدهیم که امکان انجام تشریفات اداری وجود ندارد. امیدوارم در آینده امکان همکاری دو جانبه برای مان وجود داشته باشد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------