گل محمدی: بازیکنانم با جان و غیرت بازی کردند/ امیدوارم به فینال آسیا برسیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گل محمدی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه تیمش در دیدار برابر التعاون به پیروزی رسید و به صدر جدول گروه سوم رسید ابراز خوشحالی کرد و گفت: باید روی دیدارهای بعدی تمرکز کنیم. 

به گزارش مهر، در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی قطر برگزار می‌شود، از ساعت ۲۲:۳۰ امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چهارمین دیدار خود در ورزشگاه اجوکیشن دوحه به مصاف تیم التعاون عربستان رفت که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران به پایان رسید.

 

یحیی گل محمدی در پایان این دیدار گفت: به همه هواداران باید تبریک بگویم. این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس افزود: ضمن اینکه به بازیکنانم که با جان و دل و با غیرتشان بازی کردند تبریک می گویم و از آنها تشکر می‌کنم. در مجموع بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم در فاز دفاعی فضایی به حریف ندهیم.

 

گل محمدی یادآور شد: در فاز هجومی هم خیلی خوب ظاهر شدیم. ضد حمله‌های خوبی زدیم و می تواسنیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره راه صعود این تیم به مرحله بعدی تصریح کرد: از این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم اما هنوز صعودمان قطعی نیست و باید روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم.

 

وی درباره غیبت احمد نورالله‌ی در ترکیب اصلی پرسپولیس گفت: بازی‌ها فشرده است. چون تورنمنت سختی است با توجه نزدیکی بازی‌ها تصمیم گرفتیم به بازیکنان استراحت بیشتری بدهیم.

 

گل محمدی راجع به غیبت مهدی بن عطیه در ترکیب الدحیل مقابل پرسپولیس به دلیل اخراج در بازی جمعه شب تیمش افزود: شکی در توانایی‌های این بازیکن نیست ولی ما تمرکزمان روی تیم الدحیل است. آنها مهره‌های خیلی خوبی دارند. به یک فرد که غایب است فکر نمی‌کنیم و به کلیت مسابقه توجه داریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------