کامیابی‌نیا: تیمی که ذهنیت قوی داشته باشد صعود می‌کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کمال کامیابی‌نیا
کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد، از گروه ما صعود می‌کند و فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از آنهاست. 

به گزارش خبرآنلاین؛ کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل قطر در نشست خبری گفت: مرحله گروهی خیلی سختی داریم و هر چهار تیم مدعی صعود از گروه هستند. اگر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد، از این گروه صعود می‌کند و فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از آنهاست. شرایط خیلی خوبی داریم و هر سه روز بازی می‌کنیم.

 

وی در ادامه افزود: ریکاوری برای بازیکنان سخت شده است، اما مربیان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده‌اند تا ریکاوری کنیم. امیدوارم مقابل الدحیل برنده باشیم و قطعاً همین‌گونه خواهد بود. همه بازیکنان ما بازی به بازی تمرکز می‌کنند که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم.

 

کامیابی‌نیا درباره شرایط تیم الدحیل، قبل و بعد از شیوع کرونا تصریح کرد: الدحیل تیم بزرگی است و برنامه‌ریزی خیلی خوبی انجام داده است. این تیم بازیکنان خوبی چون مانژوکیچ را از دست داده و بازیکنان خارجی دیگری جایگزین آنها کرده است. ما با تیم بسیار خوبی بازی داریم و باید خیلی خوب تمرکز کنیم. الدحیل تیمی بزرگ و مدعی صعود است. ما هم به صعود فکر می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که از الدحیل امتیاز بگیریم.

 

وی در مورد هم‌تیمی سابق خود یعنی رامین رضاییان که در تیم  الدحیل بازی می‌کند، خاطر نشان کرد: رامین بازیکن خیلی خوبی است و در این مدت، پیشرفت چشمگیری داشته است. رضاییان سال گذشته در الشحانیه بود که با تلاش خود توانست نظر همه را در لیگ قطر جلب کند و الدحیل او را به خدمت بگیرد. برای رامین در بازی‌های بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم جلوی ما شرایط خوب خود را نداشته باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------