رئیس فدراسیون کشتی:ورزش کشتی با وضعیت رکود فعلی ۱۰ سال بیشتر دوام نمی آورد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
دبیر با اشاره به رکود در ورزش کشتی کشور گفت: کشتی با این وضعیت بیشتر از ۱۰ سال دوام نمی‌آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه در حاشیه سفر به مازندران و نشست با استاندار ، گفت: با این وضعیت کشتی ۱۰ سال بیشتر دوام نخواهد داشت، زیرا شاهد رکود در ورزش اول کشور هستیم.

 

او افزود: با سفر به تک تک استان‌ها برای خروج از رکود این ورزش تلاش می‌کنیم و انتظار داریم که دست‌اندرکاران استان‌ها در حوزه‌های مختلف به ورزش اول کشور توجه کرده تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رکود این ورزش نباشیم.

 

دبیر گفت: بسیاری از ورزش‌ها تحت تأثیر فوتبال قرار گرفته اما در برخی کشور‌ها این احساس خطر صورت گرفت و اجازه ندادند فوتبال به ورزش‌های دیگر آسیب بزند.

 

او با بیان اینکه مازندران ظرفیت برگزاری لیگ کشتی استانی و شهرستانی را در ورزش کشتی دارد، افزود: برگزاری این نوع مسابقات محلی ضمن اینکه از رکود این ورزش جلوگیری می‌کند، موجب ظهور استعداد‌های جدید می‌شود.

 

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه بیشتر ورزش‌ها در استعدادیابی از سنتی به آکادمی‌ها سوق پیدا کرده است، گفت: شاهد تغییرات گسترده در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش هستیم. فدراسیون‌های ورزشی و هیأت استانی باید خود را در توسعه ورزش به روز رسانی کنند.

 

او افزود: مسئولان ورزشی در برنامه ریزی ورزشی هم برای آقایان و هم بانوان برنامه داشته باشند، همچنین نگاه همگانی در رشته‌های مختلف ضروری است تا از رکود ورزش در جامعه جلوگیری شود.

 

استاندار مازندران گفت: نقاط کم برخوردار باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند البته ساکنین این مناطق علاقه خوبی به ورزش‌های سنتی نظیر کشتی دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------