کلوپ: این برنامه ریزی جنایت است! / زیدان: غمگینم؛ مرگ مارادونا ضایعه بزرگی است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کلوپ
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است تیمش مقابل آتالانتا شایسته شکست بوده است. 

به گزارش ورزش سه، لیورپول امشب موفق به خلق فرصت چندانی روی دروازه آتالانتا نشد و در نهایت در استادیوم آنفیلد با دو گل مغلوب این تیم شد. لیورپول شنبه ظهر باید در لیگ برتر به مصاف برایتون برود و یورگن کلوپ که در هفته های اخیر بارها به برنامه ریزی مسابقات ایراد گرفته، این سبک برنامه را چیزی مانند جنایت می دانند.

 

یورگن کلوپ گفت: "در کل شاهد نمایش خوبی از سوی هر دو تیم نبودیم و هیچکدام تا زمانی که آتالانتا موفق شد در نیمه دوم به گل اول دست یابد، موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر خلق نمی کردیم. در نهیت در این دیدار دشوار شایسته شکست بودیم. داور خیلی سوت نمی زد و این موضوع احتمالا شرایط را هم برای ما و هم آتالانتا دشوار کرده بود. وقتی وقتی نیمه اول تمام می شود دیگر بازیکنان با شرایط تطبق یافته و خود می گیرند، اما چند تن از بازیکنان لیورپول مدت ها بود در ترکیب قرار نگرفته بودند و این مسابقه برای آنها بسیار پرفشار بود. در کل ما نتوانستیم راه حل های لازم را در جریان مسابقه پیدا کنیم.

 

وقتی خوب بازی کنید صحبت کردن راحت تر می شود. چند بار روی دروازه آتالانتا حمله ور شدیم، اما موفق نشدیم شانس مسلم گلزنی ایجاد کنیم و این موضوع ممکن است برای تیم های دیگر اتفاق بیفتد. شما از ما می خواهید شنبه ساعت ۱۲:۳۰ بازی کنیم که این تصمیم تقریبا مثل یک جنایت است. البته این موضوع هیچ ارتباطی با نتیجه بازی امشب ندارد، اما بابت این تصمیمات به شما تبریک می گویم.

 

 زیدان: غمگینم؛ مرگ مارادونا ضایعه بزرگی است 

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی با اینتر به مرگ دیه گو مارادونا واکنش نشان داد.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کلوپ

رئال مادرید در شبی که فوق العاده ظاهر شد، توانست اینتر را در سن سیرو با دو گل شکست دهد و بدشانس بود که گل های بیشتری نزد.

 

اینتر از دقیقه ۳۴ با اخراج آرتورو ویدال ده نفره شده بود که این کار را برای رئالی ها ساده تر کرد. ادن هازارد و رودریگو گل های رئال را به ثمر رساندند تا این تیم هفت امتیازی شده و به یک امتیاز دیگر برای صعود نیاز داشته باشد.

 

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی به مرگ دیه گو مارادونا اشاره کرد و گفت:« این ضایعه بزرگی برای فوتبال است. کاری که دیه گو در جام جهانی ۱۹۸۶ انجام داد، همیشه در ذهنم مانده است. من ۱۴ سال داشتم و از حرف زدن باز مانده بودم. همه غمگین هستیم.»

 

پیروزی بر اینتر:« نمایش خوبی از همان ابتدا ارائه دادیم و با شخصیت و جدی بودیم. این سه امتیاز بسیار مهم بود و برای کسب آن نیاز بود بهترین بازی را انجام دهیم و همین کار را هم انجام دادیم. برای بازیکنان خوشحالم چرا که زمانی که نیاز باشد، خودشان را نشان می دهند.»

 

تفاوت با بازی برابر ویارئال:« فوتبال همین است. برابر ویارئال هم شایسته سه امتیاز بودیم. مهم برای من این بود که بازیکنان همه توان شان را در زمین گذاشتند.»

 

ادن هازارد:« چیزی که ادن هازارد کم دارد، بازی کردن است. هرچقدر دقایق بیشتری بازی کند، به فرم خوبش نزدیک تر خواهد شد.»

 

چهره جدی زیدان:« جدی نیستم و در دلم خوشحالم. مرگ دیه گو مرا تحت تاثیر قرار داده ولی از برد تیمم خوشحالم.»

 

 کونته: متوجه تفاوت اینتر و رئال شدیم 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد این دیدار نشان دهنده تفاوت تیمش با رئال مادرید بوده است.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کلوپ

اینتر در شبی که در نیمه اول و به علت اخراج آرتورو ویدال ۱۰ نفره شد، در نهایت در سن سیرو با نتیجه ۰-۲ مقابل رئال مادرید شکست خورد تا شانس چندانی برای صعود به دور بعد نداشته باشد. آنتونیو کونته در پایان این دیدار اذعان داشت ۱۰ نفره بازی کردن برابر تیم بزرگی مانند رئال مادرید دشوار است.

 

آنتونیو کونته گفت: "بازی کردن در برابر باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید همیشه دشوار است. پس در شرایطی که یک گل از حریف عقب بیفتید و یک بازیکن شما نیز در نیمه اول اخراج شود، غلبه بر این تیم غیر ممکن می شود. من فکر می کنم در این دیدار متوجه تفاوت خود و رئال مادرید شدیم، اما این شکست نباید ما را از پای دربیاورد.

 

این شکست باید به ما نشان دهد که برای رسیدن به موفقیت مسیری وجود دارد و ما در این راه باید تشنه، سخت کوش و فروتن باشیم. اینگونه متوجه می شویم کجای کار هستیم و نباید اجازه ندهیم تحت تأثیر صداهای بیرون قرار گیریم. تنها راه حل موجود تلاش فراوان و تمایل به رشد و پیشرفت در همه ابعاد است.

 

درگذشت مارادونا؟ همه ما برای از دست دادن شخصی که تاریخ فوتبال را نوشت و همیشه یک چهره ماندگار در این ورزش بوده اشک می ریزیم. مارادونا شعر فوتبال بود. من لذت بازی در برابر مارادونا و یارگیری با او را چشیده ام. او خیلی هم جوان نبود و هنوز هم انگار خبر فوت او واقعیت ندارد."

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------