آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

پرسپولیس در حباب



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

پرسپولیس آخرین بار دهم آذر مقابل شهرخودرو به میدان رفت و دو بازی بعدی این تیم در لیگ برتر لغو شد. پرسپولیس برای بازی با نساجی حاضر نشد به قائمشهر برود تا مبادا بازیکنانش پیش از فینال لیگ قهرمانان حین سفر به کرونا مبتلا شوند. بازی هفته ششم مقابل ذوب‌آهن در تهران هم به دلیل ابتلای اکثریت بازیکنان حریف به کرونا در آخرین لحظات لغو شد. بازی بعدی پرسپولیس 29 آذر در فینال لیگ قهرمانان خواهد بود و تا آن روز شاگردان گل‌محمدی 19 روز را بدون بازی پشت سر خواهند گذاشت. ولی آیا این به نفع سرخ‌پوشان است یا به زیان آنها؟

 

گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در یکی از مصاحبه‌های شروع فصل گفت که ترجیح می‌دهد تیمش پیش از فینال آسیا در کوران مسابقات باشد و این بازی‌ها فرصتی است تا ترکیب تیمش را بدون آل‌کثیر، پهلوان و امیری، سه بازیکن محرومش محک بزند. پیروانی، سرپرست پرسپولیس هم دیروز مدعی شد که آنها از لغو این دو بازی ضرر کرده‌اند؛ «ما نیاز به بازی داریم. متأسفانه بازی قبلی برابر نساجی هم کنسل شد و می‌توانستیم با این بازی شرایط را بهتر کنیم.»

 

پرسپولیسی‌ها در حالی بابت لغو بازی‌های‌شان ابراز ناراحتی می‌کنند که بازی هفته پنجم با نساجی به خواسته آنها لغو شد. شاید آنها در آن زمان تصور نمی‌کردند که بازی با ذوب‌آهن هم لغو شود و بیش از دو هفته بدون بازی بمانند. پیروانی دیروز گفت که آنها به جای بازی ذوب‌آهن قرار است یک بازی درون تیمی با حضور داور رسمی برگزار کنند، ولی بازی‌های تمرینی جای مسابقه رسمی را نمی‌گیرد و این ریسک وجود دارد که بازیکنان در این دو هفته از شرایط مسابقه دور شوند.

 

باشگاه پرسپولیس به طور کلی سیاست متناقضی درباره قرنطینه و محدود کردن بازیکنانش داشته است. آنها از یک طرف به قائمشهر نرفتند و پیروانی مدعی شد که قرار است بازیکنان در اردو کاملاً ایزوله شوند، ولی در روزهای گذشته آنها چند بار میزبان مدیران مختلف بوده‌اند که این ریسک ابتلا را بالا می‌برد. شاید سیاست تیم‌ها در گذشته این بود که پیش از بازی‌های مهم به اردوهای طولانی بروند، ولی این رویه مدتی است تغییر کرده و دور شدن از شرایط مسابقه هم مضرات خودش را دارد. از طرف دیگر نمی‌توان بازیکن را درون زرورق نگه داشت و احتمال مصدومیت در تمرینات هم کمتر از مسابقه نیست.

 

پرسپولیس در لیگ قهرمانان تجربه هفت بازی در 18 روز را داشت و آن تورنمنت فشرده را با موفقیت پشت سر گذاشت، ولی حالا کادر فنی مجبور است بازیکنانش را با بازی‌های درون تیمی در شرایط بازی نگه دارد. عملکرد پرسپولیس در بازی فینال نشان خواهد داد این تعطیلی نیمه خودخواسته – نیمه اجباری به نفع تیم بوده یا نه.

 

 ایران /اردوان رحیمی  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------