هلی‌کوپتر فوتبال ایران از پرسپولیس می‌گوید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وحید هاشمیان
وحید هاشمیان گفت: در سال‌های گذشته، تیم ملی کره جنوبی بارها برابر ایران شکست خورده و این یک بار تاثیر مثبت روی تیم ما و منفی روی تیم کره جنوبی خواهد داشت. 

به گزارش خبرآنلاین؛ وحید هاشمیان درباره تقابل امروز پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: امروز یک روز بسیار مهم برای فوتبال کشورمان است. روزی که نماینده کشورمان، پرسپولیس ایران برابر اولسان هیوندای کره جنوبی قرار می‌گیرد. نبردی که بین دو قطب و امپراطوری بزرگ فوتبال آسیاست.  ایران یک قدرت بزرگ فوتبالی در غرب آسیا و کره جنوبی که دارای فوتبالی قوی در شرق آسیاست. دو کشوری که همیشه مدعی حضور در جام جهانی هستند، بازی‌های خوبی در جام جهانی انجام دادند و بازیکنان خوبی در کشورهای اروپایی داشتند.

 

وی افزود: پرسپولیس در این بازی مقابل نماینده کره جنوبی دو مزیت دارد. مزیت اول اینکه برخلاف تیم‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس، که همیشه مقابل تیم‌های ایرانی به مسائل حاشیه ای وارد می‌شوند، کره‌ای ها مثل ژاپن فوتبال تاکتیکی و فنی بازی می کنند که هر وقت تیم‌های آسیایی مقابل تیم‌های ملی و باشگاهی ما فوتبال بازی کرده، قطعا نماینده ما توانسته نتیجه خوبی بگیرد. مزیت دیگر این است که در سال‌های گذشته، تیم ملی کره جنوبی بارها برابر ایران شکست خورده و این یک بار تاثیر مثبت روی تیم ما و منفی روی تیم کره جنوبی خواهد داشت.

 

مربی تیم ملی اظهار داشت: پرسپولیس در سال‌های گذشته بیشتر بازیکنان کلیدی خود را از دست داده و محرومیت و مصدومیت‌های زیادی در بازی‌های مهم داشته اما همیشه توانسته خودش را به عنوان مدعی معرفی کرده که این نشان می‌دهد پرسپولیس اتحاد و روحیه تیمی بالایی دارد و به فرد وابسته نیست. این اتحاد تیمی  در این فینال با توجه به محرومیت‌هایی که دارند، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. به نظرم امروز بازی بسیار سخت و نزدیک را شاهد خواهیم بود و عوامل هشیاری، تمرکز و فرصت طلبی می‌تواند برای تیم پرسپولیس بسیار مهم باشد.

 

هاشمیان در پایان گفت: کادرفنی پرسپولیس در ماه‌های اخیر نشان داده مرد روزهای سخت است و در روزهای سخت تصمیمات خوب و هوشمندانه‌ای گرفته است.

 

کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های گذشته لیگ قهرمانان آسیا نشان دادند که هر موقع وارد زمین می‌شوند به فکر کشور هستند و با تمام وجودشان برای تیم تلاش می‌کنند و امروز هم این اتفاق خواهد افتاد. کادر مدیریتی جدید پرسپولیس هم در ماه‌های اخیر اقداماتی خوبی انجام داده و من مطمئن هستم امروز پرسپولیس بازی خوبی را انجام خواهد داد و ما علاقه‌مندان فوتبال کشورمان با هر علاقه‌ای که به هر تیمی داریم آرزو می‌کنیم تیم پرسپولیس بتواند بازی زیبا و هوشمندانه‌ای انجام دهد. تیم‌های ایرانی همیشه نشان دادند در روزهای سخت کارهای بزرگی انجام می‌دهند. ما امیدواریم امروز پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کند تا یک جشن ملی بگیریم و مردم خوشحال شوند. برای این تیم آرزوی بهترین ها را دارم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------