اعلام ترکیب پرسپولیس برای فینال آسیا / تی‌شرت‌های قرمز و آبی برتن هواداران



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,یحیی گل‌محمدی
یحیی گل‌محمدی ۱۱ بازیکن سرخ‌پوش برای دیدار مقابل اولسان هیوندای را معرفی کرد.

  به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت زیر اعلام شد:

 

حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن و مهدی عبدی

 

  حاشیه فینال لیگ قهرمانان آسیا| تی‌شرت‌های قرمز و آبی برتن هواداران

کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تی‌شرت‌های قرمز و آبی را در اختیار هواداران پرسپولیس و اولسان قرار داده تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه برتن کنند.

 

به گزارش تسنیم، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه الجنوب دوحه آغاز خواهد شد. در فاصله دو ساعت به شروع این بازی حاشیه‌های فینال لیگ قهرمانان را در زیر می‌خوانید:

 

* خط‌کشی روی زمین چمن استادیوم، صبح امروز و پس از پایان مراحل ترمیم انجام شد.

 

* تعدادی از تماشاگران وارد استادیوم شده‌اند، اما هنوز هواداران پرسپولیس و اولسان هیوندای به استادیوم نرسیده‌اند‌.

 

* تیم پزشکی، سه ساعت مانده به شروع مسابقه تمرینات خود را برای عملیات‌های پزشکی در صورت نیاز انجام داد که از جمله آنها حمل مصدوم با برانکارد بود.

 

* ضلع‌های شرقی، شمال شرقی و شمالی استادیوم الجنوب در طبقه اول و دوم با ماکت هواداران پرسپولیس تزیین شده که پنج هزار هوادار نیز با فاصله‌گذاری اجتماعی میان این ماکت‌ها خواهند نشست. در ضلع‌های غربی، جنوب غربی و جنوب استادیوم هم ماکت هواداران اولسان هیوندای نصب شده که به همان صورت مقابل، پنج هزار هوادار در این سمت حضور خواهند داشت.

 

* چمن استادیوم که پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منطقه شرق وضعیت خوبی نداشت، پس از ۱۰ روز عملیات ترمیم به بهترین شکل ممکن آماده شده است.

 

* کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در اختیار قطری‌هاست، پرچم‌هایی را از دو تیم چاپ کرده که در اختیار تماشاگران قرار خواهد گرفت. روی تمام صندلی‌ها در جایگاه تماشاگران دو تیم نیز تی‌شرت‌های قرمز و آبی وجود دارد که تماشاگران آنها را به تن خواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------