پیولی: بازیکنان میلان را با هیچ کسی عوض نمی کنم



استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد حاضر نیست بازیکنان فعلی تیمش را تغییر دهد. 

به گزارش ورزش سه ، میلان در شبی که برتری با دو گل برابر لاتزیو را از دست داده بود، در نهایت با گل ثانیه های پایانی تئو هرناندز 2-3 پیروز شده و کماکان صدرنشین جدول سری آ باقی ماند. حالا استفانو پیولی، سرمربی باتجربه و ایتالیایی روسونری از کسب این پیروزی دشوار ابراز رضایت کرده و مدعی شد از ترکیب فعلی تیمش نیز راضی است. 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پیولی

استفانو پیولی گفت: "وقتی در چنین مسابقات مهمی پیروز می شوید، باید این لحظات را کنار هم سپری کنید. این آخرین بازی سال بود و  رضایت و غرور زیادی در این تیم وجود دارد. اگر شرایط برابر لاتزیو دشوار شد تقصیر من بود، زیرا سیلزمیکرز را بیش از حد عقب کشیدم، اما ما باید در تشخیص قدرت و مهارت حریفان بهتر عمل کنیم.

 

طبیعی است که غیبت قهرمانی مانند زلاتان شرایط را دشوار سازد، اما بعد از 10 بازی در 30 روز به سیستم چرخشی احتیاج داشتیم. البته امشب بازیکنانم با تمام وجود در میدان ظاهر شدند و ما خودمان را نزدیک به هوادارانی می بینیم که میلان را حمایت می کنند.

 

احتمال خرید در زمستان؟ من از ترکیب فعلی میلان راضی هستم و باید دید آیا امکان بهبود تیم وجود دارد یا خیر. اما تفاوت اصلی ما انگیزه و میلی است که در رختکن داریم. در بسیاری از پست ها بازیکنانم را با شخص دیگری عوض نمی کنم و ما بازیکنان سطح بالایی زیادی داریم. آینده هاکان چالعان اوغلو؟ آرزو داریم او در میلان بماند."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------