پرویز مظلومی : دنبال جانشینی فکری نیستم/ می‌خواستم سرمربی شوم ۳ سال پیش شده بودم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرویز مظلومی
سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هرگز به دنبال سرمربیگری و جانشینی «فکری» نیستم، گفت: اگر می‌خواستم سرمربی شوم، دو سه سال پیش این اتفاق رخ می‌داد. 

پرویز مظلومی در گفتگو با  مهر در خصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس و دربی ۹۴ گفت: متأسفانه برنامه‌ریزی سازمان لیگ به دلیل بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان به هم ریخته است. من با آقای نبی ملاقاتی داشتم، سپس به سازمان لیگ رفتم و جلسه‌ای را هم با آقای سهیل مهدی برگزار کردم و به او گفتم که شرایط بسیار سخت شده است.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال ادامه داد: قرار بود تا قبل از دربی، بازی‌های پرسپولیس مانند دیگر تیم‌ها باشد اما متأسفانه سهیل مهدی به ما اعلام کرد که آنقدر زمان کم است که مجبوریم با همین روش کارمان را ادامه دهیم البته ما همچنان پیگیر این مسئله هستیم که این اتفاق رخ ندهد اما با شرایطی که وجود دارد، بعید می‌دانم پرسپولیس بتواند بازی‌های عقب‌مانده خود را تا دربی برگزار کند.

 

وی تأکید کرد: نه تنها استقلال بلکه بیشتر تیم‌ها نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ معترض هستند. سرمربی فولاد در این رابطه صحبت و باشگاه ذوب‌آهن بیانیه تندی صادر کرده و بیشتر تیم‌های لیگ برتری نسبت به چنین مسائلی معترض هستند.

 

مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از تیم‌هایی که بیشتر از همه ضرر می‌کند، استقلال است. من معتقدم باید عدالت رعایت شود که همه تیم‌ها شرایط یکسانی داشته باشند اما در حال حاضر همه تیم‌های لیگ برتری نسبت به این برنامه‌ریزی معترض هستند. بازی که قرار است روز چهارشنبه برابر گل‌گهر انجام شود، باید پس از دربی انجام می‌شد ولی با چنین شرایطی، ابتدا باید به مصاف گل‌گهر برویم و پنج روز بعد به مصاف آلومینیوم اراک و سپس به مصاف پرسپولیس برویم.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز چهارشنبه آبی‌پوشان برابر گل گهر سیرجان نیز گفت: گل‌گهر با هدایت امیرقلعه‌نویی، شرایط بسیار خوبی دارد، آنها در حال حاضر صدرنشین لیگ هستند و توانسته‌اند نمایش قابل قبولی در لیگ داشته باشند.

 

وی ادامه داد: استقلال این روزها وضعیت خوبی دارد، مصدومان تقریباً به شرایط خوب نزدیک می‌شوند و تنها هدف ما بُرد در سیرجان است که بتوانیم هم شرایط روحی خوبی داشته باشیم و هم خود را به صدر جدول برسانیم.

 

مظلومی در مورد شرایط مصدومان استقلال گفت: دیاباته هیچ مشکلی ندارد و اگر فکری صلاح بداند، می‌تواند برابر گل گهر به میدان برود. نادری و شجاعیان هم در حال تمرینات اختصاصی هستند و ان‌شاءالله به زودی در تمرینات گروهی شرکت خواهند کرد.

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از اینکه گفته می‌شود مظلومی به دنبال سرمربیگری و دخالت در کار فکری است، گفت: من هرگز به سرمربیگری در استقلال فکر نمی‌کنم چرا که این دوره‌ها را پشت سر گذاشته‌ام. اگر می‌خواستم سرمربی آبی‌پوشان شوم، دو سه سال پیش چنین اتفاقی رخ داده بود.

 

پرویز مظلومی تاکید کرد: من به طور تمام‌وقت در حوزه سرپرستی مشغول کار هستم. بارها اتفاق افتاده که از صبح اول وقت تا پاسی از شب به دنبال حل و فصل کار بازیکنان باشم. هرگز در کار فکری دخالت نمی‌کنم اما اگر از من مشورت بخواهد، به او مشاوره می‌دهم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنقدر مشکلات در حوزه سرپرستی زیاد است که من فقط تلاش می‌کنم به همراه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مشکلات را حل کنیم که تیم بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد. در حال حاضر به دنبال حل مشکل بلیت هستیم تا تیم بتواند پس از بازی با گل گهر، سریع به تهران برگشته تا تمریناتش را برای دیدار برابر آلومینیوم اراک انجام دهد. تنها هدف من موفقیت استقلال است و به دنبال سرمربیگری نیستم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------