اختلاف ۵ میلیاردی رسول‌پناه با باشگاه پرسپولیس/ بیانیه رسول‌پناه پس از انتشار ویدئوی جدید/ عذرخواهی بدون استعفا!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رسول‌پناه
مهدی رسول‌پناه عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بابت طلب خود از سرخپوشان با دیگر مدیران این باشگاه دچار اختلاف شده است. 

به گزارش تسنیم، ماجرای اختلافات رسول‌پناه با باشگاه پرسپولیس هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود و سرپرست سابق سرخپوشان با وجود تمام اختلافات و درگیری‌های پیش آمده با کادر فنی، همچنان به‌عنوان عضو هیئت مدیره به کار خود در این باشگاه ادامه می‌دهد.

 

همانطور که در گزارش هفته گذشته خبرگزاری تسنیم اشاره شد (برای مشاهده کلیک کنید)، یکی از دلایل اصلی ادامه حضور رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس، مبلغی است که او بابت پرداخت مطالبات برانکو از جیب خود هزینه کرده است و حالا برای جدایی از باشگاه باید این پول به رسول‌پناه پرداخت شود.

 

در این ماجرا اما اختلافات پیش آمده به همین جا ختم نمی‌شود و ظاهراً رسول‌پناه با هیئت مدیره و مدیران باشگاه پرسپولیس نیز بر سر میزان مطالبات خود اختلاف شدیدی دارد. رسول‌پناه که در زمان حضورش به‌عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس برای دریافت ارز با یکی از صرافی‌های مورد اعتماد خود همکاری داشته، معتقد است مبلغ طلب او از باشگاه پرسپولیس چیزی حدود هشت میلیارد تومان است و از سوی مقابل سایر اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه معتقدند طلب رسول‌پناه از سرخپوشان تنها سه میلیارد است!

 

این اختلاف باعث شده است تاکنون مدیران پرسپولیس توافقی درباره میزان طلب رسول‌پناه نداشته باشند و همچنان این ماجرا ادامه داشته باشد. با تمام این اتفاقات مهدی رسول‌پناه همچنان در باشگاه پرسپولیس به کار خود ادامه می‌دهد و باید دید سرنوشت اختلافات پیش آمده بین مدیران باشگاه پرسپولیس به کجا خواهد رسید.

 

بیانیه رسول‌پناه پس از انتشار ویدئوی جدید/ عذرخواهی بدون استعفا!

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای بابت اتفاقات اخیر عذرخواهی کرد و در عین حال هیچ‌گونه صحبتی درباره استعفا به میان نیاورد.

 

به گزارش تسنیم مهدی رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز ایران

هواداران گرامی پرسپولیس

متاسفانه در روزهای اخیر انتشار تقطیع شده ویدئوهایی از صحبت‌های بنده در جمع چند هوادار و سوءبرداشت‌ها از این صحبت‌ها به دلیل تقطیع فیلم، باعث ایجاد حاشیه و البته ناراحتی بخش بزرگی از مردم متدین و انقلابی کشورمان شده است.

 

لازم می‌دانم از عموم مردم به ویژه هواداران پرسپولیس بابت این اتفاق عذرخواهی کنم و از آنها بخواهم با اتحاد و همدلی، باشگاه بزرگ پرسپولیس را برای رسیدن به قهرمانی پنجم و ثبت یک رکورد دست نیافتنی، یاری کنند.

 

به گزارش تسنیم در حالی که صحبت‌هایی درباره استعفای رسول‌پناه مطرح شده بود اما وی استعفا نداده و در بیانیه خود نیز حرفی در این باره به میان نیاورده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------